Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... ...

I'm like a shadow. I'm always here to accompany you every step of the way. But do you know the difference between...

salam kalian.... arini kebosanan yang terlampau2.... ble bosan tdoo la pas blek kojo... hubby kata nak berbuka puasa sama2 kat umah har...

Takziah kepada adik iparku yang telah pergi buat selamanya tengahari tadi...doktor diagnos demam panas n paru-paru..padahal arwah xde pon s...

Tak usahlah sebut pasal cinta jika anda tidak sebenar-benarnya mengambil kisah. Tak usahlah bercakap tentang perasaan, jika ia tidak berad...

Sungguh benar bahwa kita tidak tahu apa yang kita miliki sampai kita kehilangannya, tetapi sungguh benar pula bahwa kita tidak tahu apa yang...

Salam kalian..... Apa kabar sume? harap2 sihat ya....jgn jadikan puasa sbagai alasan ya... heee ^_- today 1st time daku syif am.... pa...

Apakah ujian pap smear?? iaitu 1 ujian saringan utk mgesan kanser serviks pd peringkat awal ia dpanggil 'pra kanser' yg boleh b...

Dulu Tiap kali awak dalam bahaya Saya pasti datang selamatkan awak.. Tiap kali awak kesusahan, Saya pasti ada untuk awak.. ...

Mereka hairan kenapa kita masih bersama... Kata mereka,saya layak untuk dapat yang jauh lebih baik dari awak... Dan tiap kali itu juga sa...

Berita Harian Online | Selangor lancar kempen anti-zina 30 Ogos

Berita Harian Online | Pasangan pelajar ditahan kes buang janin di Hospital Melaka

Berita Harian Online | Pasangan pelajar ditahan kes buang janin di Hospital Melaka

Berita Harian Online | Bayi mati dipercayai lemas dalam beg

Berita Harian Online | Suami isteri terkejut bayi perempuan depan rumah

Berita Harian Online | Bayi lelaki ditinggalkan di depan rumah polis

Awak Hari ini saya happy sgt Awak datang konvo saya Tapi saya buat2 biasa je Egonya saya,padahal hati tu suka Awak Hari ni saya happy sg...

Masyallah..... Ari ni hari ke 6 ramadhan..ade jugak berita buang bayi... ape nak jadi ni dunia sekarang? Arini je dapat 2 kes buang bayi......

Berita Harian Online | Mayat bayi perempuan ditemui di tepi sungai

Berita Harian Online | Pasangan kekasih mengaku bersalah buang bayi perempuan di Melaka

Gejala-gejala yang berlaku semasa berpuasa: Beberapa perkara akan berlaku disebabkan oleh pembuangan toksin dan bahan buangan ketika...

I was so far from you Yet to me you were always so close I wandered lost in the dark I closed my eyes toward the signs You put in my way I...

ah.............semakin bz keje...xde masa nk berblogging..... rindu....rindu.... rindu nak kongsi cerita yg menarik....... cmner eh nak m...