~Cuti-cuti Malaysia~

9:54:00 PM 0 Comments A+ a-


Salam kalian :)



cuti..cuti...cuti...Hujung tahun semua orang merancang sesuatu yang seronok bersama keluarga. Percutian lah tanda dapat mengeratkan kasih sayang antara keluarga..kalian tentu juga merancang sesuatu yang indah,menarik dan dijadikan kenangan dalam percutian kalian kan?


erm...daku mungkin tidak bernasib baik untuk bercuti..ya lah memandangkan kerja macam daku ni tak tentu masa, dengan pelbagai kekangan..agak sukar untuk bercuti panjang...(tersangat la sedih :( tolong kasihankan daku!)


apabila dah berdekatan,hari-hari menghadap Pantai Port Dickson tu amat la menjemukan. mana tak nya,asal lalu hari-hari pantai..hampir muak di buatnya.. Org PD da muak gan pantai...
kalau kalian ni mesti jarang jumpa pantai 0 laut....mesti tersangat la seronok kan...


Actually kat PD ni banyak sangat pantai peranginan ada contohnya Pantai Teluk Kemang,Pantai Cahaya Negeri,Pantai Blue Lagoon,Pantai Saujana DLL....daku kena rajin berjalan baru dapat menikmati keindahan pantai tersebut...huhuhu


salah 1 pemandangan pantai di Port Dickson

Sesekali dapat berkelah di kawasan air terjun sambil bawa bekalan makanan amatlah menyeronokkan..


sungguh cantik apabila melihat deruan air terjun...menikmati keindahan alam semesta membuatkan kita terpikir sejenak! sungguh indah ciptaan Nya


bertambah lagi seronok jika dapat bercuti di kaki gunung.. Nak-nak gunung kinabalu!
aaaahhhhh hubby bile nak bawak daku ni g KK???? kempunan seyh...hukhuk




aah!! cantiknyer.......teringin sgt nak g sana!!! harap-harap berkesempatan hendaknya...

Biarpun berbeza keadaan, di pantai,hutan, mahupun di kaki gunung..bercuti adalah sesuatu yang menyeronokkan..kerana apabila bercuti semua oramg dapat melupakan segala kesibukan bekerja seharian atau apa saja urusan yang selama ni kita jarang dapat meluangkan masa bersama keluarga.

Bercuti la ke mana pun mengikut impian dan kemampuan kalian kerana dalam percutian itu, kerana dalam sebuah percutian itu,kita sedang membina sebuah keharmonian keluarga..Insyallah :)


p/s: Selamat Bercuti kalian!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!