Al fatihah buat adik ipar tersayang

6:06:00 PM 2 Comments A+ a-

Takziah kepada adik iparku yang telah pergi buat selamanya tengahari tadi...doktor diagnos demam panas n paru-paru..padahal arwah xde pon sakit paru2...
Semoga roh arwahyarhamah di cucuri rahmat dan di tempatkan d tempat orang2 yang beriman...

Daku baru jumpa arwah 2 ari lepas ms daku nak bagi kain batik n pelikat yang hubby kirim dari sabah...Arwah masa tu mmg da demam tapi masih bawah kawalan lagi...ibu anggap biasa lagi sbb anje mmg selalu demam...anje da 5 ari tak tidur sebelum meninggal dunia..bila arwah anje dapat tidoo..arwah tidur puas2 smpai ibu xsanggup nak kejutkan arwah untuk minum susu...
mungkin arwah da tahu nak pergi dulu...

pagi tadi ibu cerita arwah anje buang air besar merata2..tapi ibu buat biasa je xanggap la arwah hendak pergi dulu..
tengok2 tengahari tadi ibu tengok jari-jari anje da pucat biru..nafas pon da sesak..ibu terus anta ke hospital...sampai hospital arwah terus meninggal dunia...

sungguh wajah arwah macam orang tengah tidur...nampak sgt bercahaya...daku sempat cium dahi arwah pesanan hubby *cium dahi anje 3 kali...sambil berkata abg sayang kat anje...abg rindu sgt kat anje..* arghhhhhh....sedihnya time tu,,,,daku xdapat menahan airmata dari bjijiran...biarlah airmata ni jatuh dengan sendiri....sedih yang amat...
daku xpuas nak manje2 gan arwah anje..

daku keje xdapat nak tgk arwah di kebumikan...ibu cakap kebumi pas magrib tadi...buka puasa kat umah ibu..ramai sedara2,pakcik2 yang jauh2 datang...masa angkat jenazah arwah ringan nye...Alhamdulilah Allah bagi kesempurnaan kepada arwah..

hubby kata nak blek besok pkai waren...tapi tak tahu la dapat ke x...hubby byk kali cakap abg rindu anje...abg syg anje..abg sedih xdapat cium anje lagi... mmg hubby paling sayang arwah anje...bagi hubby anje la orang pertama die syg kemudian daku....mmg daku xnafikan...

daku sebagai orang yang paling rapat gan hubby...paling penting daku kena kuatkan semangat hubby dan keluarga hubby..mereka masih dalam kesedihan lagi...masih xdapat menerima hakikat yang arwah anje dah pergi dulu...ayah sangat terkilan....dapat daku rasakan kesedihan yang ayah alami....

buat keluarga hubby n hubby......usah dikesali pada orang yang sudah tiada...kita sebagai hamba Allah yang hidup teruskan kehidupan kita tanpa arwah...Sesungguhnya Allah lebih menyayangi arwah anje...mungkin ade hikmah Allah nak bagi ujian itu kat kita....banyak2 la kita sedekahkan Al Fatihah kepada arwah NUR SYAFIRA AIN BINTI ZULKIPLI.....Semoga arwah dtenpatkan d tempat orang2 yang beriman....

AlFatihah....Amin...


p/s: takziah dari Azizah sekeluarga....sunyi sepi la tahun ni beraya tanpa arwah di sisi...
daku kena bagi semangat kt keluarga arwah....semoga hubby tabah n sabar menerima dugaan dalam keluarganya...Amin....

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

2 insan comel komen

Write insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!