Awak, Jaga diri baik2 yer...

Dulu Tiap kali awak dalam bahaya Saya pasti datang selamatkan awak.. Tiap kali awak kesusahan, Saya pasti ada untuk awak.. ...




Dulu
Tiap kali awak dalam bahaya
Saya pasti datang selamatkan awak..
Tiap kali awak kesusahan,
Saya pasti ada untuk awak..
Tiap kali awak tak sihat,
Saya datang temankan awak..
Tiap kali awak bsedih,
Saya akan datang mengembirakan awak..

Tapi hari ni,awak dah tinggal
TEMPAT BARU....
Jauh dari pandangan mata saya...
Saya harap awak tak lupakan saya...
Sebab saya tak pernah lupa untuk
mengINGATi dan menCINTAi awak!


p/s ~ It's been 8 months since hubby draft 2 sabah!

argghhhhhhh.......miss hubby so damn much!!

You Might Also Like

0 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!