Ke Ikea Cheras Semata Nak Makan Meatball

10:10:00 AM 3 Comments A+ a-


Datang dari jauh semalam sampai ke Ikea Cheras semata mata melayan perut nak makan meatball ikea..pehhh sanggup kauu! hahahaa


Meatball Ikea 15 ketul RM15.00


Konon 15 ketul habis setiap sorang.. kesudahnya tapau bawa balik.. mihmihmih
Untuk hakimi belikan dia chicken nugget RM4.50.


Tapi.. tapi.. bukan makan meatball semata je.. haruslah cuci cuci mata sekali.. tergrab la beberapa item ikea..



Nafsu tu nafsu! benda tah apa apa beli.. sebab dah alang alang ke ikea. Nak pergi jauh.. alasan kann!




Beli bookcase ni isi buku..majalah dan fail fail.. murah je RM69


Pasni gigih menabung lagi nak beli yang berkenan di hati.. kihkihkih





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

3 insan comel komen

Write insan comel komen
11/07/2016 9:56 AM delete

i wish for an IKEA OUTLET at Sabahhhhhhh..
jeles nengok!
hahaha~

Reply
avatar
11/07/2016 1:38 PM delete

hehe kemain tau ibu ngandung ni..

Reply
avatar
11/29/2016 3:52 AM delete

haruslah cuci poket sekali kalau dah sampai sini kan. Fiza pun dah beli bookcase tu :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!