Dilema Pesakit Gout @ VIVIX

8:00:00 AM 3 Comments A+ a-


Vivix ikhtiar untuk sembuhkan sakit gout! Hadiahkan nikmat kesihatan buat ibu, ayah serta orang tersayang :)



Jijah nak share cerita derita pesakit Gout, Jadi harap korang teruskan bacaan terutama jika ada ibu bapa yang mengalami masalah Gout ni.




Testimoni 1

Seorang ayah kawan berpuluh tahun sakit gout, salah makan je automatik buku lali bengkak tak boleh berjalan. berjalan sampai mengheret kaki! dasyat kan?? dan setiap kali gout ambil painkiller dan ubat gout kat hospital. Alhamdulillah lepas perkenalkan VIVIX langsung tak makan painkiller dan ubat.




Testimoni 2 


Tumit kaki sakit bila pijak, bila konsisten minum VIVIX sakit kaki dah tiada! sebotol pun belum habis!




Testimoni 3

Sakit kaki pulih, tak perlu bertongkat lagi selepas amalkan VIVIX pagi dan malam!




Alhamdulillah ikhtiar selagi terdaya, asbab usaha dan tawakal kepada Allah.


Promo Bulan ni 
Twin Pack less 5% (save RM200), 
FREE membership, 
FREE postage


Pilihan di tangan anda!



CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX SHAKLEE

CARA 1

Klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee.


CARA 2

Boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi, cara makan, dos yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.
Whatsapp: 013-2378013
SID 1200083
Your health & beauty consultant
.

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

3 insan comel komen

Write insan comel komen
Mimi Azirah
AUTHOR
1/09/2017 9:58 AM delete

Dah byk testimoni vivix nih kan..

Reply
avatar
Cik Rose
AUTHOR
1/12/2017 2:47 PM delete

dah penah belikan untuk ayah dulu

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
1/18/2017 2:19 PM delete

ada kwn sy skt gout tp masih degil mkn seafood

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!