Burger Bakar! Nyumm Nyumm!

3:18:00 PM 19 Comments A+ a-


Baru-baru ni suami ajak makan kat Restoran Nasi Arab Nabawi dekat Alamesra depan 1Borneo KK..
sekali ada pula Burger Bakar!
serius tak pernah makan lagi... 
harusslahh try kaoo~~


burger bakar ayam single RM8..
ayam yang lembut.. roti di stim!
sedapp kaoo~~ mayonis, cheesee! nyummny!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
Myra Jay
AUTHOR
1/22/2014 9:07 AM delete

Wowww!! menarik dan tertarik :D

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
1/22/2014 9:08 AM delete

husna pun baru2 ni makan burger bakar...harga RM7.00.. mmg sedap..daging tu diorg buat sendiri katanya

Reply
avatar
Rizziela
AUTHOR
1/22/2014 9:20 AM delete

part yg nampak sedap tu bila mayonis menleleh tu kan..menjilat jari

Reply
avatar
cik atie
AUTHOR
1/22/2014 9:39 AM delete

wahhh... baru tengok je macam dah tau memang sedap...

Reply
avatar
Mia Liana
AUTHOR
1/22/2014 9:50 AM delete

aduiii... betul2 tergoda ni.. nasib baru lepas breakfast

Reply
avatar
1/22/2014 10:17 AM delete

yang ni memang nampak sedap sangat...tak nampak lagi jenis macam ni..

Reply
avatar
1/22/2014 10:31 AM delete

xnmpk pun restoran ne.hahaha...selalu terus g ayam penyet...nnti nak cari la..dekat sblh mana ne?..area Jakel ke Maybank?

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
1/22/2014 1:21 PM delete

@Eca Dwinky Asha masuk je alamesra tu.. kat tepi..nak menghala maybank

Reply
avatar
Noor Izmaliza
AUTHOR
1/22/2014 3:04 PM delete

wahhh mmmg nampak menarik

Reply
avatar
hazwan hairy
AUTHOR
1/22/2014 3:59 PM delete

tudia sedap..haha

Reply
avatar
1/22/2014 4:41 PM delete

Kalau burger bakar tak melelh cheese mayonis bukan burger bakar namanya..sedap tu jijah!

Reply
avatar
1/22/2014 9:24 PM delete

Lama da tak makan bege bakar... Tetiba mengidam....

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
1/22/2014 10:15 PM delete

Wah...terbaeklah...suke tgk cheese dia tu ha...bila la dpt merasa burger bakar ni.huhuhu

Reply
avatar
mama aryan
AUTHOR
1/23/2014 3:53 PM delete

sedap tu..akak tak pernah makan pun lg burger bakar nih

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
1/26/2014 12:01 PM delete

sampai sekarang Ros tak pernah rasa burger bakar.. selalu dengar orang bercerita je... hihi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
1/27/2014 2:07 PM delete

kalau roti nya distim mmg sedap + lembut

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
1/30/2014 12:03 AM delete

wah, meleleh2... sedap tu :-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!