Si Bujang Mama Sudah 6 Bulan

11:25:00 AM 19 Comments A+ a-


Anak-anak ni cepat membesar kan..
lupa yang dulu masa kecik-kecik dalam pantang dia berjaga malam-malam.. mama jadi mata panda..
sekarang hakimi dah pandai adjust masa tidur sendiri.. tidur malam lena sampai ke pagi :)

berbalik kepada asal,
Alhamdulillah hakimi sudah 6bulan!
besar sudah anak bujang mama tu! makin sihat makin bijak makin comel nampaknya... hahahaha

checkup 6bulan 2hari:
berat: 8.4kg
panjang: 68.5cm
lilitan kepala: 44cm
next TCA: 14/5/14
imunisasi: -Hepatitis B Dos 3
  -Measles



oh yer... untuk 6bulan hakimi kena jarum 2x.. satu kat lengan iaitu measles dan satu kat peha iaitu Hepatitis B...
measles ni hanya vaksin kat sabah je tau! kang jangan ko cakap kenapa anak aku takde cucuk measles 6bulan?? haaa aku cubit kang... mihmihmih :p

kenapa?
sebab kat sabah ni banyak penyakit campak.. jadi kena la prevent mereka.. lagi satu jarum measles akan sebabkan demam.. harap-harap hakimi sihat hendaknya...

tak kisah la orang nak cakap hakimi obes! janji anak mama ni sihat dan paling penting comel!
dan syukur Alhamdulillah sampai 6bulan ni hakimi sihat dan belum di timpa penyakit.. syukur!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
3/12/2014 11:39 AM delete

comelnya hakimi pipi layut tu!!!

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
3/12/2014 11:40 AM delete

besar dah hakimi...muka dia pun dah lain sket...omeynye dia

Reply
avatar
3/12/2014 11:47 AM delete

Tak obse la jijah..bam bam comel kimi :) yang penting sihat

Reply
avatar
Syah Eida
AUTHOR
3/12/2014 11:56 AM delete

ala la tomeinye dia =)

Reply
avatar
MG schmidt
AUTHOR
3/12/2014 12:41 PM delete

tembamnya kimi!
coeml sihat! :)

Reply
avatar
Petak Bunga
AUTHOR
3/12/2014 12:44 PM delete

janji sihat.
tak mau lah obes ye sayang.
biasa lah budk kecil sekejap dia nampak gemuk..sekejap jd kurus terutama bila dah menapak..

Reply
avatar
Makwe Kintan
AUTHOR
3/12/2014 12:54 PM delete

comelnya anak teruna dia.. debab ^_^

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
3/12/2014 1:34 PM delete

Jijah, ayra pun kna cucuk smlm.. Tu dos tuk hepatitis b kan? Ke sama cam yg hakimi? Huhu.. Xtau.. Atau kt sana ada cucuk tmbhan?

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
3/12/2014 1:57 PM delete

Comelnyaaaaa Hakimi ;D

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
3/12/2014 3:12 PM delete

Sekejap aje hakimi dah 6 bulan..mkin boolat geram

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
3/12/2014 3:28 PM delete

Alahaiii...Hakimi bambam patut mak dia selim melim.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
3/12/2014 7:23 PM delete

makin hencem la anak bujang sorang ni.. :)

Reply
avatar
Aisya A.
AUTHOR
3/12/2014 10:29 PM delete

eee.. bertambah comel anak kak jijah niiii..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
3/13/2014 3:26 PM delete

geram betoi tgk kimi ni.. makin lama makin comel..!

Reply
avatar
Fatin ✿
AUTHOR
3/13/2014 3:31 PM delete

Comelnyeeee Baby Kimi :D
Alhamdulillah sihat belaka ehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/13/2014 8:27 PM delete

@Shizan Syafik kat sabah ada tambahan measles shizan

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/18/2014 11:55 AM delete

alhamdulillah.smga hakimi sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik.nak nak time mama n papa berjauhan ni kan. smga dipermudahkan buat jijah dan suami mndidik dan memberi kasih sayang pd anugerah terindah dari Allah ini.aamiin

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
3/19/2014 2:03 AM delete

ohh kire virus campak mmg kuat lah ek kat sna jiejah?

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/06/2014 5:05 PM delete

Takpe jijah..nnt handsome mcm adam ank sdara ayut.haha.bulat.tp sihat.itu yg pntg.alhamdulillah...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!