2 Years Old Zulhakimi Zaim

10:35:00 AM 11 Comments A+ a-


10 September..

Pejam celik pejam celik 2 tahun sudah anak soleh ni...
Teringat saat mama mengandungkan dan melahirkan kamu sayang.. masih segar di ingatan.. saat mama bertarung melawan contraction, hakimi hampir lemas tapi akhirnya doktor decide Emergency c-zer..!! sob~




Walau apa cara sekali pun mama lahirkan kamu..Mama berdoa, Semoga hakimi menjadi anak yang baik,soleh.. taat perintah Allah,taat pada Rasul, jaga solat, jaga puasa, pencinta agama, penegak agama Islam.. moga hakimi membesar menjadi mujahid yang soleh lagi beriman.. Amin..

"Hai anakku Zulhakimi Zaim,
ketahuilah sesungguhnya dunia ini bagaikan lautan yang dalam,
banyak manusia yang karam dalamnya.
Bila engkau ingin selamat agar jangan karam,
layarilah lautan itu dengan sampan yang bernama TAKWA,
isinya ialah IMAN dan layarnya adalah TAWAKAL kepada Allah. "


Doa mama buat anaksoleh zulhakimi zaim ni,

Ya Allah tumbuhkan hakimi dengan sebaik2 pertumbuhan dan jadikanlah dia orang2 yang memberi petunjuk dan mendapat petunjuk.
Ya Allah selamatkanlah dia.. berilah kesihatan dan maafkan dia.. panjangkan umur dia dalam ketaatan dan keredhaanMu.. terimalah amal dia.. sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa atas segala sesuatu dan Engkaulah yang patut mengabulkan doa. Amin..



Alhamdulillah hakimi 2tahun.. adikbaby pun dah 5bulan dalam perut mama.. moga hakimi menjadi anak yang baik yang sayang adik2nya.. amin...


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
JunAina
AUTHOR
9/10/2015 12:04 PM delete

Anak2 ni kejap je membesar Jijah...dah nak jadi abang makin cerdik lah Hakimi.

Reply
avatar
nur anis
AUTHOR
9/10/2015 12:07 PM delete

happy birthday hakimi..:)

Reply
avatar
Nurul Faiz
AUTHOR
9/10/2015 12:09 PM delete

Happy birthday Hakimi.... sebaya dengan Hannani la ni lahir tahun 2013 kan.
Tahniah jugak buat Jijah :)

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
9/10/2015 2:58 PM delete

selamat hari lahir, hakimi.moga semua doa mama tu dimakbulkan..amin...jijah,boleh bagi alamat jijah tak?nak bagi kad raya haji.ehehehe..

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
9/10/2015 3:22 PM delete

Happy birthday Kimi..Aunty doakan Kimi jadi anak yang soleh, diberikan kesihatan yang baik dan dilindungi oleh Allah sentiasa..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
9/10/2015 3:29 PM delete

amin alhamdulillah

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
9/11/2015 4:00 PM delete

happy birthday hakimi :)
jadi anak soleh ye syg...
bakal jadi abg x lama lagi.

Reply
avatar
Eka Tikah
AUTHOR
9/12/2015 10:38 AM delete

Happy Birthday Adik Kimi. Semoga jadi anak yg soleh. ^^

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
9/13/2015 2:22 PM delete

aamiin
happy belated besday buat hakimi..
jaga diri jijah :)

Reply
avatar
9/14/2015 11:26 AM delete

Kejap je dah 2 tahun Kimi..Happy Birthday Kimi comel :)

Reply
avatar
9/15/2015 7:06 PM delete

HAPPY BELATED BIRTHDAY HAKIMI!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!