Koleksi Kerongsang Sabah

10:00:00 AM 9 Comments A+ a-


Kemas kotak pindah dari Sabah dulu terjumpa pula beberapa kotak kerongsang nih! MasyaAllah banyak rupanya!!

dah macam tauke jual kerongsang la pulak!





ada macam-macam jenis.. berjuntai ada, channel ada, butang baju melayu, kerongsang besar dan gelang kristal sabah..

kenangan tinggal 2 tahun di Kota kinabalu.. syurga mutiara!! nak jual sayang.. nak pergi sabah tah bila tahun agaknya... simpan la buat kenangan!

sabah best! rindu suasana kat sana!! -_-"


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
ros_reeza
AUTHOR
9/06/2015 10:44 PM delete

Banyak tu Jijah... masa suami ros gi operasi kat sabah 3 bulan tu, memang keronsang antara yang dibawa balik .. hihi

Reply
avatar
9/07/2015 6:13 PM delete

kat sabah mmg keronsang jelah belinya

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
9/07/2015 8:16 PM delete

bestnya.cntiknya keronsang channel tu

Reply
avatar
9/08/2015 5:59 PM delete

banyak tu jijah... ;-)

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
9/11/2015 4:42 PM delete

thn depan aida plan nak holiday sabah.
boleh kot nanti tanya jijah :)
nak tunggu kalendar cuti skola 2016 kuar dulu.
baru tgk offer air asia...

Reply
avatar
Eka Tikah
AUTHOR
9/12/2015 10:47 AM delete

wahh banyaknye. kite kalau pergi sana pun nak cari koleksi kerongsang. cantik2. hehe

Reply
avatar
9/14/2015 11:31 AM delete

simpan buat koleksi jijah..kalau hilang boleh guna dah banyak stok :)

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
9/21/2015 10:39 AM delete

fuh,memang betul-betuk koleksi ni.akak yang asal dari Sabah pun tak ada koleksi macam ni.tapi baguslah sebab ada kenangan daripada sana kan.simpan elok-elok tau.;)

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
10/02/2015 7:06 AM delete

Sayang sabah..! Hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!