Akaun Tabung Haji Untuk Nur Zahwa

8:30:00 AM 14 Comments A+ a-


Duit pemberian masa Majlis Cukur Jambul nur zahwa hari tu 
mama bukakan buku akaun tabung haji untuknya.

Kononnya nak buka akaun untuk SSPN dulu 
tapi alang alang dah pergi tabung haji buka sekali lah..



Alhamdulillah dapat tabung.. masa abg hakimi dulu takde stok..
lepas ni boleh la nur zahwa simpan duit dalam tabung ni.. 
nanti cukup RM1300 daftarkan haji pula.
Sayang dah daftarkan haji abg dia dulu.. kalau tak boleh pergi sama sama..huuu~~

ada rezeki lebih buka akaun SSPN pula..

Posted via Blogaway

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
3/28/2016 3:39 PM delete

Alhamdulillah. Benda yang baik jangan ditangguh. Kan Kak G-jah. Mesti Zahwa tersenyum lebar tu. Hihi !

Reply
avatar
3/28/2016 4:33 PM delete

alhamdulillah... Nanti zahwa da besar skit blh ajar menabung.. =)

Reply
avatar
3/28/2016 8:53 PM delete

eh..tabung ne masa ada lagi?..rare betul eh.dr eca kecil ada tabung ne.hehe

Reply
avatar
Vinia85
AUTHOR
3/28/2016 11:07 PM delete

Buka akaun tabung haji umur berapa ya sis... mcmana prosedur.... Terima kasih...

Jom singgah blog saya
Dehujungjari.blogspot.

Reply
avatar
3/29/2016 3:25 PM delete

comel nye tabong. mmg skrg klw bukak buku dpt tabong ke?

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/29/2016 4:09 PM delete

alhamdulillah
zahwa dpt tabung, hari tu masa buat buku kt rania stok tabung habiss daaa.. xda rezeki :-)

Reply
avatar
3/29/2016 7:39 PM delete

@Eca Dwinky Asha sebab rare nak tabung ni..hee

Reply
avatar
3/29/2016 7:40 PM delete

@Vinia85 tak kira umor berapa.. bawa baby mykid je..nnt sana ada isi borang

Reply
avatar
3/29/2016 7:40 PM delete

@orked violet @ SYA kena mintak..kalau ada stok dorang bagi

Reply
avatar
Nabila Syifa
AUTHOR
3/30/2016 3:28 PM delete

alhamdulillah..kecil2 ditanam minat menabung..sikit2 lama2 jd bukit

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
4/01/2016 9:27 AM delete

comelnye tabung..emi pun baru hari ni nak pegi buka akaun tabung haji

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
4/07/2016 11:54 AM delete

cpt dpt g haji ni nnt ;-)

Reply
avatar
5/15/2016 10:06 AM delete

Alhamdulillah..murah rezeki Zahwa

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!