Zul Haadziq Sebulan

4:54:00 PM 7 Comments A+ a-


27 jun 2017@ 3 syawal lalu genap sebulan anak ketiga daku. Alhamdulillah..
alahai masa sekarang kejap je.. baru je bertarung dengan contraction. tup tup sebulan dah.




checkup lambat hari tu sebab raya masa tu so tunda sehingga dia berusia 40 hari. 
berat lahir 3.02kg--> masa 20 hari 3.2kg--> 40 hari 3.8kg. berat tak naik banyak. janji sihat syukurlah :) 100% susu ibu.  imunisasi HEP B pun sudah. BCG dah nampak tanda. 



ini budak kuat mengempeng.. pura2 tidur. bila letak atas tilam menangis.suka sangat berpegang.. huhu

tapi apa yang mama risau sekarang.. dia tak nak hisap botol! puas pujuk bagi tapi dia tolak balik puting tu dengan lidah.. mama sangat buntu.. sebab hujung bulan ni nak kerja dah.. -_-

ramai suggest botol pigeon.. jijah belom beli lagi. korang ada pengalaman tak??


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
mun
AUTHOR
7/11/2017 1:14 PM delete

alhamdulillah..tahniah...comelnya dia...

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
7/19/2017 4:04 PM delete

lama aida x terjah sini, jijah.
dah ada baby baru. alhamdulillah :)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/19/2017 9:14 PM delete

Sekejap je dah sebulan kan jijah

Reply
avatar
7/20/2017 8:40 AM delete

atotototo pipi diaaa gebus =D

Reply
avatar
nini
AUTHOR
7/30/2017 5:03 PM delete

Lahaiiiii comelnyee awakk....geran auntie tengok =)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
8/22/2017 12:11 AM delete

Alolo.sian mama.baby kena mnm guna puting susu tau.kejap je sementara ibu nk blk kja

Reply
avatar
Azhafizah MN
AUTHOR
9/17/2017 6:40 PM delete

Belum berkesempatan lagi nak melawat haaziq.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!