Mr Navy Belayar Ke Labuan... Huhuhu

8:00:00 AM 26 Comments A+ a-


Hari ni.. suami daku belayar kembali..
Seawal jam 4am daku hantar suami ke base TLDM Sepanggar kira-kira 20minit perjalanan dari rumah sewa..
sedihnya tak terkata sebab perginya dalam masa sebulann!!
selalunya kalau dia belayar pun seminggu saja..

dan kali ni ke Labuan pulak...jauhh.. 

dan sudah pasti bila dia balik nanti tahu-tahu jer perut daku dah semakin membesar dan baby dah boleh gerak.. huhuhuhu 
tak merasa dia nak tengok perkembangan itu... hehehe :)

insyaAllah.. mama dan baby kan kuat demi papa...
ini macik navy lah..kuikuikui
Selamat Belayar suami... semoga selamat sampai ke destinasi..
Amin...


nak coklat banyak-banyak tauu ^___^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
QasehnyaRania
AUTHOR
2/02/2013 9:59 AM delete

as-salam jijah ;)
sihat hari ni..

ala..sian jijah ye.lama pulak tu..
tak pa jiran ada kan..ada pa pe minta tolong dorang kan..

yg penting jaga diri tau ;)

hati2 sbb duduk sorang dgn keadaan berbadan dua ;)

Reply
avatar
cik chinta
AUTHOR
2/02/2013 10:07 AM delete

masi dekt tu jijah. masi bole koling2. huby kt voyage ke thai 6m. xde line. kt deliver pon dia xdpt blik. jijah beruntung nt dia blik jg psni (: biasala idup sbg istri sailorman. mst tabah (:

Reply
avatar
2/02/2013 11:02 AM delete

wah sebulan tuu .. lamenyeee

Reply
avatar
Nor Suhaiza
AUTHOR
2/02/2013 11:58 AM delete

time org pregnt dlu pnh kna tgl 2 minggu, tu pon org dh rsa lma... :(
isnin ni org lak kna tngl..hsbnd kna opersi kt kudat...tp tu pon lma dh rsa nyer :(
sbr yer jijah....nasib kita same.. hikhikhik...

Reply
avatar
2/02/2013 2:17 PM delete

yunk mesti kuat punyer..baby jijah kan mesti kuat mcm ayh dia huhu anyway Ms doakan jijah n bby sihat

Reply
avatar
2/02/2013 8:17 PM delete

mama dengan baby duduk elok2 tau? hehehe...kak jiejah jgn sedih...kan ada baby tu..teman mama dari dalam perut..^_^

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
2/02/2013 11:25 PM delete

lamanya sebulan. merindu la jijah. takpe ada baby teman. ;)

Reply
avatar
nik ros
AUTHOR
2/03/2013 12:11 PM delete

lama gak tu sebulan.sabar yea

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
2/03/2013 12:25 PM delete

ala ciannya jijah,kena kuat ye..

Reply
avatar
cci
AUTHOR
2/03/2013 2:22 PM delete

da jadi bini navy.. mmg akan kena tinggal.. ehhee.. sama lah kita.. ^_^

Reply
avatar
lavenderlover
AUTHOR
2/03/2013 2:27 PM delete

semoga akak & baby sehat2 selalu.. take care!

Reply
avatar
2/03/2013 7:46 PM delete

salam, dulu masa prgnant pun slalu je kena tgall.. da biasa sampai la nak bersalin semuanya urus sendiri... sedih sb somi xda sama2 tp nak bt mcmana kan

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
2/04/2013 1:01 AM delete

semoga suami jijah selamat balik..n yang penting jijah jaga kesihatan n keselamatan k.

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/04/2013 8:27 AM delete

tlpas si sapik dgn perkembangan baby selama sebulan... :) semoga slmt pergi dan pulang...utk jijah..smga sihat slalu dlm mennt yer ^^

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2013 10:19 AM delete

@ayuthehe tq ayut yer :)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
2/04/2013 11:55 AM delete

sabar lah jijah...dugaan istri navy nih

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2013 12:28 PM delete

@Mimi Azirah itulah kak.. sedia di korbankan :)

Reply
avatar
2/04/2013 4:07 PM delete

alahai....ciannya kena tggl sebulan.lama tu...xpe,nnti eca g melawat yer...dgr khabar dah ada peti ais..leh la hidang minuman yg sejuk2...hahaha :P

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2013 10:05 PM delete

@Eca Dwinky Asha boleh bah kalau kau..hee datang la.. bosan la akak sorang..huhu

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
2/05/2013 12:13 PM delete

selamat belayar en suami jijah

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/05/2013 11:01 PM delete

@Mrs Velentine tq kak.. bahagia dia kat sana tu..heee

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
2/09/2013 4:21 PM delete

salam jijah. jaga kesihatn diri dan baby dlam kandungan ye. isteri navy ye? Sory, Ros baru tahu. Ros pun istri army. suami Ros ada kena pergi operasi di Sabah selama 3BULAN tahun lepas. tinggallah Ros sorang sorang kat kl huhu. nak buat macam mana kan. kena terima :-)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/09/2013 10:16 PM delete

@ros_reeza yup yang.. wife navy.. hee itulah kalau kawen dgn askar ni kena la terima hakikat yg suami bukan selalu ada di sisi..hee

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!