Amalan Yang Boleh Di Lakukan Wanita Ketika Haid

12:26:00 PM 7 Comments A+ a-


Walaupun kita orang perempuan ni dalam keadaan haid. tak semestinya kita tak boleh berdoa/berzikir..

dalam keadaan haid pun boleh tambah pahala.. dengan cara amalan di bawah:



tak susah kan nak tambah pahala?? marilah kita sama-sama muhasabah diri. peringatan buat diri sendiri jugak ^^,





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
3/05/2015 2:49 PM delete

alhamdulillah. terima kasih :) pernah jugak google tentang hal ni. akhirnya kat sini ada. tq ;)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
3/05/2015 3:14 PM delete

alhamdulillah ... nice sharing

Reply
avatar
3/05/2015 6:41 PM delete

tiada alasan sebenarnya kan :)

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
3/05/2015 10:08 PM delete

Thanks for sharing,jijah.in shaa Allah,kita sama-sama laksanakan ye.

Reply
avatar
3/06/2015 2:00 PM delete

terima kasih krn sudi berkongsi ;-)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/11/2015 9:41 AM delete

betul tu tenkiu jijah berkongsi

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
3/11/2015 9:01 PM delete

Thanx sharing this Jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!