Tips Untuk Dapatkan Anak Perempuan

Ada yang bernasib baik di kurniakan anak berpasang-pasangan. tak kurang juga yang mempunyai anak perempuan atau lelaki sahaja. jadi bila ...


Ada yang bernasib baik di kurniakan anak berpasang-pasangan. tak kurang juga yang mempunyai anak perempuan atau lelaki sahaja. jadi bila di kurniakan anak perempuan atau lelaki sahaja dah tentu next pregnancy nak jantina lain pula. 

Harus di ingat ya sperma suami yang akan menentukan sama ada bayi itu lelaki mahupun perempuan.

Bayi perempuan
  • Kromosom X
  • Bergerak lambat
  • Hidup lebih lama

1. Sperma X bergerak lebih lambat berbanding spema Y dan hidup lebih lama jadi untuk mendapat anak perempuan, persetubuhan perlu dilakukan dua atau beberapa hari sebelum waktu subur.

2. Hasil kajian Prof. Roger Hanrion, seorang pakar perbidanan dan sakit puan dan Dr. Francois Papa seorang pakar runding di bidang yang sama di Por Royal Hospital, Paris, mendapati untuk mendapat anak perempuan, makanlah makanan yang kaya dengan lemak dan juga makanan yang dibuat daripada susu/ diary produk seperti cheese dan yogurt.

3. Ambil makanan berasid

4. Tahap keasidan lendir di dalam kemaluan perempuan dikatakan boleh menentukan jantina anak. Untuk mendapat anak perempuan cecair berkenaan perlulah berkeadaan asid. Oleh itu, dicadangkan supaya wanita membasuh kemaluan dengan sedikit asid cair sebelum melakukan persetubuhan.

5. Lakukan hubungan seks pada waktu siang

6. Untuk mendapat anak perempuan, isteri tak perlu mendapat kepuasan yang tinggi bagi mewujudkan keadaan berasid yang seterusnya akan meransang pergerakan benih X.

7. Amalkan doa ini



sebab itu kebanyakan pasangan pengantin baru akan lahirkan anak perempuan yang sulung..sebab mereka masih malu-malu pada awalnya.. wallahualam..





You Might Also Like

7 insan comel komen

  1. Yeke kak jijah? Hehe ! Pape pon alhamdulillah..lepas ni boleh dapatkan tips untuk anak lelaki pulak.. :)

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih untuk tips ni Jijah :)

    ReplyDelete
  3. Klau ada rezeki prgnt lpas ni, nk bby llki pula.. Hee

    ReplyDelete
  4. kalu kembar lelaki pompuan...acaner tu jijah? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sbb ovum berbelah dua. Jadilah kembar

      Delete
    2. Tu sbb ovum berbelah dua. Jadilah kembar

      Delete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!