harry potter n the deathly hallows

wah..........haritu tgk wayang with my hubby! HARRY POTTER N THE DEATHLY HALLOW PART1 Genres: Action/Adventure, Fantasy, Adaptatio...



wah..........haritu tgk wayang with my hubby!

HARRY POTTER N THE DEATHLY HALLOW PART1

Genres:
Action/Adventure, Fantasy, Adaptation and Sequel

Sinopsis
:
:
:
v


Harry, Ron dan Hermione berangkat dalam misi berbahaya mereka untuk mengesan dan menghancurkan rahsia untuk keabadian Voldemort dan kehancuran - Horcruxes. Sendiri, tanpa bimbingan dari profesor mereka atau perlindungan dari Profesor Dumbledore, tiga teman sekarang harus bergantung pada satu sama lain lebih dari sebelumnya. Tetapi ada Pasukan Gelap di tengah-tengah mereka yang mengancam untuk membuatkan mereka terpisah. Sementara itu, dunia sihir telah menjadi tempat yang berbahaya bagi semua musuh Dark Lord. Perang lama-ditakuti telah bermula dan Death Eater Voldemort menguasai Kementerian Sihir dan bahkan Hogwarts, menangkap orang yang mungkin melawan mereka. Tapi hadiah yang mereka masih mencari adalah yang paling berharga untuk Voldemort iaitu Harry Potter. The Chosen One telah menjadi salah satu diburu sebagai Death Eater untuk Harry dengan arahan untuk membawanya ke Voldemort ... hidup-hidup. Harry satunya harapan untuk mencari Horcrux sebelum Voldemort menemuinya.

Tapi saat ia mencari petunjuk, ia mendedahkan sebuah kisah lama dan hampir dilupakan - lagenda Azimat Maut. Dan jika legenda ternyata benar, boleh memberi Voldemort kuasa tertinggi. Harry tahu bahawa masa depannya telah ditentukan oleh masa lalunya ketika, pada hari nahas itu, ialah menjadi "Boy Yang Tinggal." Tidak lagi hanya anak, Harry Potter adalah gambaran semakin dekat untuk tugas yang ia telah mempersiapkan sejak hari ia pertama kali melangkah ke Hogwarts: pertempuran akhir dengan Voldemort.

Juga Dikenali Sebagai:Harry Potter 7
Genre: Action / Adventure, Science Fiction / Fantasy, Adaptasi dan Sekuel Tempoh: 2 jam. 30 min.Release Date: November 19, 2010 (wide)


 nk simpulkan disini movie ni mmg TERBAIK!

i'll waiting next movie PART2 at 15july 2011 with my hubby :D




You Might Also Like

0 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!