Cashout Nuffnang

8:00:00 AM 10 Comments A+ a-


Dari bulan April 2014 lagi akaun nuffnang tak bercashout. Lebih-lebih lagi akaun nuffnang di sekat pula hari tu.. terus tak dapat nak log in. 




Dari Apr 2014 sampai hari ni dapat la RM80.. Jumlah terkumpul selama SETAHUN Lebih!!daku repeat SETAHUN ok!  jadilah dari takde langsung kan.. hahaha





Lagipun blog bukan retis, tahu dah jumlah dalam akaun tu tak banyak mana.. nak dapat RM1 pun susah. Dulu zaman kegemilangan pernah la dapat sampai RM1400 untuk nuffnang. Bila dah ada anak dah kurang masa untuk berblog. Sekarang readers 100-300 je sehari.. huhuhu  yang penting minat berblog.. tak gituu??


cashout hujung bulan ni, nanti bulan depan dah dapat cek. harap-harap sampai dengan selamat :)





dah tinggal RM0. tapi masih ada 8 CPUV yang tengah on going. harap harap naik la jumlah earning tu.. Amin.. hehe

Terima kasih nuffnang!


Posted via Blogaway




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
10/30/2015 9:12 AM delete

yui punya dh berbulan xcashout psl cskup..hahahah

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/30/2015 9:51 AM delete

betul tu jijah..
apa pon ianya ttap rezeki.
syukur kan !

Reply
avatar
siti rahayu
AUTHOR
10/30/2015 11:57 AM delete

seronoknyer..bebel2 kat blog pon dapat duit...hihi

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
10/30/2015 1:36 PM delete

hahaha seronoknya jijah.. rezeki tu...

Reply
avatar
InaYusoff
AUTHOR
10/30/2015 3:06 PM delete

untungla 80 hengget..

daku ni haaa...
doploh hengget dari tahun 2013..hahahahah

sedeyyyyyy..
tahun 2010 paling besttt...

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
10/30/2015 3:56 PM delete

alhamdulillah...
beribu dah jijah. ok la tu :)

Reply
avatar
11/02/2015 11:09 AM delete

byk jg tu jijah ;-) tahniah!!!

Reply
avatar
Eka Tikah
AUTHOR
11/05/2015 12:15 PM delete

ok lagi tu kak. saya ni dua tahun sekali baru dapat cashout. hahaha. sedih

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
11/06/2015 1:22 PM delete

Wahhh banyak tu Jijah pernah dapat... Alhamdulillah...

Reply
avatar
11/09/2015 12:10 AM delete

Alhamdulillah..sebelum ni memang banyak..sekarang je susah nak naik earnings kan..apepun bersyukur :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!