Portable Spin Mop

8:00:00 AM 4 Comments A+ a-


Pelaburan untuk beli mop baru..yang mudah digunakan lebih lebih lagi untuk orang malas macam daku! kihkihkih 

Eh..mop ni bukan calang-calang mop tau. Mop yang akan menjadikan daku jadi rajin mengemop lepas ni.. :p




Inilah Easy Mop. Mengemop dengan lebih mudah.




Basket putih tu tempat untuk keringkan mop.. tak payah nak perah kain mop tu guna tangan lagi!




Dalam baldi tu pun ada fungsinya iaitu boleh membersihkan kain mop, ia berpusing sama seperti kita keringkan kain mop.


So far puas hati dengan mop ni.. mudah di gunakan! Harga pun mampu milik.
Beli kat Lazada. sekejap je dah sampai!

Sekian.

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
Unni Anje
AUTHOR
3/18/2017 12:13 PM delete

barang lazada memang comel2...

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
3/22/2017 2:08 PM delete

anak dara sorang tu akan tolong mop tak? ke... tlg tgk je ;-)

Reply
avatar
3/26/2017 11:58 PM delete

eca beli tuk adik...bila tgk adik guna best...rembat tuk diri sendiri pulakk.hahahaha!

Reply
avatar
4/28/2017 1:47 PM delete

rumah mak fiza pun ada satu..senang nak gunakan dan bertambah rajin nak mengemop :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!