Wednesday, September 12, 2012

Wordless Wednesday [34]- Dilarang keras merokok





46 comments:

  1. keh..keh..nakal btol..mmg kebal btol kalo tembak skali x mati lg ni..haha

    ReplyDelete
  2. haha.. bagus ni kak jijah... =)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Diana xsuka org merokok la Jijah... sbb asap dia tu leh wat sesak nafas.. :) morning dear..
    xkeja ke?

    ReplyDelete
  6. haaaa..bagus jgk kalau mcm nie :PP

    ReplyDelete
  7. muahahaha suka sangat sebab kalau tak mati akan di tembak sekali lagi..

    jadi tak perlu la kita terpaksa sedut asapnya :)

    ReplyDelete
  8. xsuka orang merokok, pentingkan diri.. paling ptg, busuk.. hehehe :p

    ReplyDelete
  9. @Faisal Diana hari ni tak keje.. sebab jijah baru habis keje malam...

    ReplyDelete
  10. owwhh...syiok la dok umh :)
    byk la info diana baca dri blog Jijah..best sgt2..

    ReplyDelete
  11. kasi tembak je ... dr dok seksa diri sikit baik terus terseksa je ...

    seb baik laki ai tak merokok klu pikir byk kali gak nk biar ke kawasan tu

    ReplyDelete
  12. @Faisal Diana hehehe tq yunk.. ape dalam ni jijah share untuk semua.. yg baik datang dari Allah..yg buruk diri jijah sendiri...

    ReplyDelete
  13. @eimahahaha laki jijah merokok pon tak sanggup pulak nak biar dia kena tembak! hahahaha

    ReplyDelete
  14. Bgus la mcm tu..byk pahala Jijah dpt bila org mbaca info bmakna ne :)
    salam perkenalan ye Jijah..kita sebaya :)

    ReplyDelete
  15. haha mesti si perokok tu insaf sekejap..

    ReplyDelete
  16. @Faisal Diana salam perkenalan jugak yang :) sudi2 kiranya kongsi pendapat yer..

    ReplyDelete
  17. hihiii.. kalau betoi2 kene tembak xtaulah camne.. hihi

    ReplyDelete
  18. hahaha... tak penah tgk warning cam ni, pergh! gile kejam.. rokok pun leh kene tembak kan jijah, kat mane ni?

    ReplyDelete
  19. @eMMetak tahu la pulak kak kat maner... hehe sumber kat fb..

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. salam,sy mao tanye..tp lari tajuk sketlaa..hehe(jangan mara)gaji kasar seorang nurse sekarang bpe ek?

    ReplyDelete
  22. @noona gaji pokok ek...tak pasti la sejak ada SBPA/SSM ni..mybe 1500++ kot..huhuhu

    ReplyDelete
  23. ermm..mksud saye gaji yang di tambah tolak elaun,EPF.tinggal brape?

    ReplyDelete
  24. alhamdulillah, suami kak tak merokok..

    ReplyDelete
  25. @Zie hehee syokla.. lepas bau asap rokok! hehe

    ReplyDelete
  26. amaran paling ganas.. x takut, x taulah.. :)

    ReplyDelete
  27. @muhammad asyraf hehehe tak takut tak tahu la kan.. tembak je terus..hehe

    ReplyDelete
  28. haha..linda de tengok kat fb ni td. gile kejam, snggup tembk lgi sekali smpai mati..

    ReplyDelete
  29. letak kat pasar knpom ramai org mati kne tembak .. hahaha

    ReplyDelete
  30. @LiNda tak kasi merokok punya pasal la..hehe

    ReplyDelete
  31. uihh 2x tembak bhya heheee.. :p

    ReplyDelete
  32. hahahaha...keji giler amaran board tu ek.

    ReplyDelete
  33. @shidaR dah tu tak makan saman...hehe

    ReplyDelete
  34. @Zie Madini haha amaran dia tu..jangan berani buat! hehehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!