Wednesday, December 12, 2012

Menanti Kekanda Pulang..



yehuuu~~ encik suami dah bergerak semalam dari Pulau untuk balik darat..
hari ini InsyaAllah sampai jeti base dia..
tak sabar nak jumpa suami...
sebab dia kata nak sambut anniversary kami..


happynya rasaaaaaa.. winkwink ^___^

44 comments:

  1. amboi....nmpk keterujaan akak tuh... sabar yea kak :)

    ReplyDelete
  2. sabar menunggu ye jijah. ;)

    ReplyDelete
  3. Mesti dah rindu sangat ni kan.. Tambahan pulak nak sambut prkara yang bersejarah.

    ReplyDelete
  4. heheheheh.. selamat menyambut anniversary bersama suami tercinta ye.. (^_^)

    ReplyDelete
  5. wah seronoknya jijah..heheh

    ReplyDelete
  6. jijah....kena berhias cantik2 smbut kepulangan suami hehehehe

    ReplyDelete
  7. happy annivesary azizah

    semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  8. wah dpt jupa suami ye..ni mesti berimba-timba rasa rindu ni

    ReplyDelete
  9. @Nieyl hehe biasalah dik.. nak jumpa suami setelah seminggu belayar...hikhik

    ReplyDelete
  10. @Hazmin ofkos.. makan2 tu penting..hahaha

    ReplyDelete
  11. @Jaa meh seronok sama2 gan jijah :P

    ReplyDelete
  12. @abah khalisha seminggu punya rindu macam sebulan pulak.. sebulan punya rindu macam setahun..hehehe

    ReplyDelete
  13. weeee....~best yer...tak rugi bsabar kan..nice.leh la berjimba bila sapik blik nnt ;)

    ReplyDelete
  14. aida yang baca nie pulak rasa teruja lebih.. hehe. Happy Anniversary jijah dan Shafiq :)

    ReplyDelete
  15. sukanye kak jijah .. boleh lah lepas rindu an .. jgn lupa movie ! haha

    ReplyDelete
  16. Happy Anniversary dear..

    Cepat je masa berlalu kan :)

    ReplyDelete
  17. wahhh, gembiranya dia~ hehe. epy anniversary :)

    ReplyDelete
  18. @ayut nak berjimba2 jap lagi ni..heee

    ReplyDelete
  19. @Aida Omar hehe apatah lagi yg merasainya ni..haa

    ReplyDelete
  20. @Mimie tak sabar nak makan sedapp2..hee

    ReplyDelete
  21. @-meeSUPERGIRL- mee macam tahu2 jer kalau suami akak balik tengok movie..hee

    ReplyDelete
  22. @dEdEQ dE wIshEs happy.. harap2 kebahagiaan ni kekal selamanya..

    ReplyDelete
  23. @Myra Jay tu la kak.. kejapnya dah setahun...huhuhu

    ReplyDelete
  24. sabar ye jijah sayang..hope husband jijah selamat pulang.pasni takde la sorang2 kan..^__^

    ReplyDelete
  25. @Azhafizah Md Nor balik kejap jer nex week belayar balik,..huhu

    ReplyDelete
  26. wah2..syiok sgt2 kan..hihi..

    eh, mcm yui ada pglmn lak..hahah.

    ReplyDelete
  27. @nuyui a.k.a miss YUI hehe macam tu rasa bila yui pon nak jumpa kekasih hati..hehe

    ReplyDelete
  28. Seronoknyaaaa. Happy Anniversary kak.. :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!