Wordless Wednesday [45]- Cukupkah Gaji RM1500?

8:30:00 AM 28 Comments A+ a-




Setuju atau tidak?? hehee







All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

28 insan comel komen

Write insan comel komen
Riena Haiqal
AUTHOR
12/19/2012 8:56 AM delete

setuju setuju... (^_^)

Reply
avatar
Jaa
AUTHOR
12/19/2012 9:11 AM delete

sangat setuju... mmg x ckp...so, pandai2 la berjimat...

Reply
avatar
dya bunga
AUTHOR
12/19/2012 9:13 AM delete

1500 mmg xcukup..lebih2 lagi bagi yg dah berkeluarga

Reply
avatar
fizafantagirO
AUTHOR
12/19/2012 9:58 AM delete

terpulang pd kehidupan masing2 dan kehendak masing2.tp kalau nak kira.mmg xcukup..tp kalau banyak pun gaji..makin byk jugak hutang.. :p makin besar periuk, makin banyak la keraknya :)

Reply
avatar
12/19/2012 10:15 AM delete

AKAK .. DEDEQ BOLEH .. HEHEHE .. HIDOP KAT KG NI BESHHH .. BRANG XMAHAL SGT :)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
12/19/2012 10:50 AM delete

hehehe,,,mmg nda cukup tp pandai2lah mencukupkan...

Reply
avatar
Faridzuan
AUTHOR
12/19/2012 11:03 AM delete

Lepas ini kena belajar bersungguh-sungguh, dapat gaji yang tinggi-tinggi (okey tak tinggi macam jutawan tapi sekurang-kurangnya menyenangkan hidup), lepas tu boleh terus meminang. Eh.

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
12/19/2012 11:26 AM delete

x cukup..huhu, terpakse berjimat cermat.dah abis jimat dah ni :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/19/2012 1:38 PM delete

mmg masalah....tak mampu...plg ckit pon 1800 la nk idup...1500 skrg mmg demam..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/19/2012 1:38 PM delete

done window 8

Reply
avatar
12/19/2012 3:07 PM delete

single pun x cukup..patutnye kena masukkan hutang study lg..huhu..
T_T tapi nasib baik ade income dari tak de.. ^_^

Reply
avatar
adorable ked
AUTHOR
12/19/2012 3:35 PM delete

tak cukup, tak cukup.. huhu

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/19/2012 3:57 PM delete

xcukup tu.. tu g kne pandai jimat kan..

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
12/19/2012 4:04 PM delete

kalau kat bandar memang tak cukup.. aida sendiri pun dapat je gaji habis kat hutang.. =,=' tak dapat nak joli sakan. hehe..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/19/2012 4:51 PM delete

tak cukop!! huhu..

Reply
avatar
Cinta hazanis
AUTHOR
12/19/2012 7:50 PM delete

1500 memang xcukup.=.='

Reply
avatar
12/19/2012 10:35 PM delete

klu kerja sorang lagi x cukup

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
12/20/2012 2:46 AM delete

kalau dah bkeluarga mgkin xckp ^_^

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/20/2012 4:36 PM delete

tahu takpe.. tapi biarlah kita beli yg kperluan berbanding kehendak :) tepuk dada tanya poket..hahaa

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/21/2012 8:45 AM delete

tak tau lah kak.. tak kerja lg.. huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/21/2012 6:47 PM delete

@aisya hehe takpe2..jadikan panduan yer :)

Reply
avatar
12/23/2012 4:29 PM delete

Kalau pandai manage duit gaji RM500 pun cukupkan..kalau sentiasa fikir tak cukup mmg tak kan cukuplah kan.^__^ tapi sekarang ni rezeki ada dimana.kena berusaha cari ^__^

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/23/2012 6:43 PM delete

@Azhafizah Md Nor iya.. rezeki ada di mana2 kena pandai usaha.. yg penting pandai la bajet :)

Reply
avatar
12/25/2012 6:18 PM delete

klu difikirkan mmg xcukup.tpi kena la pandai2 selit kan...skrg ada kedai 1 Malaysia..gunakan sebaiknya.

p/s : kedai 1 Malaysia,ada dkt kolombong kak....hikhik.kwn eca beli brg 1Malaysia....oke la juga.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/26/2012 4:23 PM delete

@Eca Dwinky Asha baru nak tanya eca kat ner dah gitau.. bagus2 nanti akak cari kedai 1 malaysia tu..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!