Akhirnya Jumpa Juga Butterscotch Di Sabah :D

4:00:00 PM 48 Comments A+ a-


Tu dia... punya la lama tak makan gardenia butterscotch ni...
last makan dulu bulan november 2012.. masa tu baru balik dari semenanjung konvo suami..
lama giler kan... -_-"





even plastiknya lain dari yang semenanjung punya..
tetapi masih ada rasa butterscotch tu..nyum nyum dapnyaaaaaaaa....


Butterscotch versi Sabah


Butterscotch versi Semenanjung


Harga kat sini macam biasalah mahal juga RM6 sebuku..
Tak semua tempat ada.. ni pon jijah jumpa kat KKIP Sepanggar..
tapi sebab nak makan punya pasal... mahal di ketepikan.. hahaha :p

cuma roti yang 70sen tu je memang takde kat sini...
tu memang kena beli kat semenanjung la nampaknya.. huhuhu


p/s:
bila dah jumpa ni..tak dapat makan hari-hari...
sebulan sekali pon jadilah..hohoho



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

48 insan comel komen

Write insan comel komen
Nurul Nadila
AUTHOR
4/04/2013 11:05 AM delete

salam jijah nak?
bg alamat jijah...nanti dila pos kan..
kesian kat baby tu

Reply
avatar
4/04/2013 11:35 AM delete

Packaging lain eh..Tapi rasa sama tak?

Reply
avatar
JaSSNaNi
AUTHOR
4/04/2013 11:54 AM delete

butterscotch tu mmg sedap.. kita pun suka... sib baik sini mmg senang cari..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 12:16 PM delete

@Nurul Nadila heee susahkan dilla jer.. xpe yunk.. yg ni pon ok dah :)

Reply
avatar
Zee Suhaini
AUTHOR
4/04/2013 12:17 PM delete

pelik jugak nape kat sana susah nak jumpa roti gardenia...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 12:17 PM delete

@Nurulhuda Abdul Latip rasa sama juga cumaa tak segebu semenanjung punya lah.hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 12:17 PM delete

@JaSSNaNi kat semenanjung mmg tak payah cakap la..mmg merata2 tempat ada..huhu

Reply
avatar
4/04/2013 12:20 PM delete

lain packaging nyer...ingatkan semua sama...baru tau...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 12:30 PM delete

@Zee Suhaini tah la..jijah pon pelik.. ada pon packing camni lah.. xsama kan..huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 12:31 PM delete

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ tak sama pon kak.. jijah pon baru jumpa ni haa.. mmg ni packingnya kat sabah..huhu

Reply
avatar
mOoN
AUTHOR
4/04/2013 12:32 PM delete

roti 70sen tu ada.. tgk adik borong masa kat kg ari tu tpi kat ranau laa.. kat kk ni x pasti pulak.. huhu

Reply
avatar
Erna Ana
AUTHOR
4/04/2013 12:36 PM delete

kalo mw mkn ne terpaksa pi airport beli kn wuuwuu Y_Y

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
4/04/2013 12:37 PM delete

hehee..bberbeza2 lak yer..rasa sama x jiejah?

Reply
avatar
cci
AUTHOR
4/04/2013 12:43 PM delete

mahalnya kos sara hidup kat sana ek.. sbb hubby akak pernah g sana sbb ade kerja.. skalinasi goreng biasa pun RM7 pergh.. leh pengsan..

haahla rupalain.. nape ek..n geee...

x pe.. baby punya pasal itu semua belakang kira.. eheheh

Reply
avatar
Z ie
AUTHOR
4/04/2013 1:00 PM delete

Alhamdulillah dapat jugak kan.. masa duk Langkawi dulu pun payah nak jumpa roti gardenia.. roti kosong tu pun payah

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/04/2013 1:33 PM delete

lain packaging dia kan..

susah jugak kan..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 1:35 PM delete

@mOoNranau? jauhnya... kat KK ni xde la kak.. xpernah jumpa..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 1:36 PM delete

@Erna Ana kat airport kat sabah ni pon xde.. yg ada airport kat semenanjung..huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 1:36 PM delete

@Shida Radzuan boleh la shida.. ada rasa juga butterscotch tu.he

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 1:37 PM delete

@cci hehe itulah... apa boleh buat semuanya mahal..huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 1:38 PM delete

@Z ie jarang2 ada roti ni kak..tak semua tempat ada..huhu

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
4/04/2013 1:42 PM delete

Kat Sarawak pun takde roti yang 70sen tu.. Kalau g KL, bru boleh beli untuk bawa balik sini ;) hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 2:04 PM delete

@QasehnyaRania apa boleh buat..merantau la jijah ni..huhu

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
4/04/2013 2:18 PM delete

mahal dah tak kira dah jijah.. kalau nak makan, konpom beli. kan?

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 3:03 PM delete

@Sally Yatiey betul2 kalau dari semenanjung harus beli byk2 kan..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 3:03 PM delete

@Shizan Syafik betul tu.. nak makan punya pasal!

Reply
avatar
cik chinta
AUTHOR
4/04/2013 4:53 PM delete

ni slh satu kekurgn besar d sbh. rotiii..ihi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/04/2013 6:14 PM delete

@cik chinta itulah kan.. susah nak jumpa roti..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
4/04/2013 8:13 PM delete

mahal jugak kan. tp sbb sedap, pejam mata je. :)

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
4/04/2013 9:23 PM delete

mengidam letew. hehe. nasib jumpa jgk. :D

Reply
avatar
Faridzuan
AUTHOR
4/04/2013 9:40 PM delete

Yum yum Suka sangat dengan produk roti Gardenia ni. ^___^

Reply
avatar
Arol Mubin
AUTHOR
4/04/2013 11:19 PM delete

Baby teringin nak makan roti butterscotch eh, nasib baik jumpa! :D Ingatkan roti Gardenia nie memang ada kat mana-mana jek, rupanya tidak. Baru tahu!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/05/2013 8:55 AM delete

@Chic Na haaa tahu xpe...hehee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/05/2013 8:55 AM delete

@MarnieyZ tak mengidam sgt.. tapi nak makan sebab xleh nak biarkan perot kosong kan..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/05/2013 8:56 AM delete

@Arol Mubin itulah sedih kan.. tak semua tempat ada...huhu

Reply
avatar
4/05/2013 9:11 AM delete

hihi.. nakke yunk? nak leh pos..tp kemek la smpai..kih2..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/05/2013 2:30 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI hehe tq yui.. takpe..leh jer mkn ni.. sama gak rasanya..hehehe

Reply
avatar
4/05/2013 7:59 PM delete

alahai siannya.. saya pun suka roti ni.. sungguh enak di makan begitu saja :D

Reply
avatar
4/05/2013 8:52 PM delete

Salam kak Jijah,

kalau bende yg susah nak dpt tu, skali dpt..syukurrrrr sgt kan! :)

- baru jumpa blog ni :)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/05/2013 10:05 PM delete

tempat sy mcm takde je.. T_T

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/06/2013 8:17 AM delete

@THE LEKAT LEKIT STORY tapi tak semua tempat ada kak.huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/06/2013 8:17 AM delete

@Jannah Al-Fateh betul tu yunk.. syukur sangat dapat..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/06/2013 8:17 AM delete

@aisya sabah n sarawak mmg xde kot yunk.

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/09/2013 11:03 AM delete

wah, mahal jugak yer..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 11:45 AM delete

@IntaNBerliaN itulah berbeza rm1-2 kan..huhu

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/24/2013 11:22 AM delete

blhla jijah sbulan sekali..merasa la jugak mkna ye kan :)

Reply
avatar
IK Tia
AUTHOR
9/15/2016 5:18 PM delete

Lahai kak. Kkip tu dah dekat rumah saya dah. Perumahan sesb melawa.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!