Hakimi Dah Merangkak! Mama Yang Teruja

8:30:00 AM 18 Comments A+ a-


Hakimi masuk 7bulan 10hb lalu ada je perangai dia yang mencuit hati.. geram betul dengan budak comel ni..


Masa 6bulan lalu pon dia dah angkat2 montot dan merangkak 2 3 tapak pastu jatuh terus mengesot. Tapi bila dah 7bulan ni Alhamdulillah hakimi dah laju merangkak.. mama papa excited kemain ambil video..



Suka tengok perkembangan anak2 yang makin membesar. Telatah mencuit hati.. semua buat mamapapa terhibur.. Setiap masa nak ambil gambar dan video buat kenang kenangan..

Video ada kat instagram azizah_1112.. nanti follow la yer.. hehehe


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

18 insan comel komen

Write insan comel komen
ecah khalili
AUTHOR
4/16/2014 9:34 AM delete

jadi anak yg soleh yer kimi..kalau dah merangkak tu jangan lupe pintu bilik,bilik air semua tutup..kang semua diterjahnye..hehe

Reply
avatar
Nieyl
AUTHOR
4/16/2014 10:35 AM delete

Singgah pagi...
lame x singgah kat sini...
Alhamdulillah,semoga membesar ngan baik dan jadi anak yg soleh yea kimi...:)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
4/16/2014 10:37 AM delete

wahh cepatnye 7 bln dah merangkak ... anak buah dah setahun sebulan br merangkak ...

Reply
avatar
nabila zaremi
AUTHOR
4/16/2014 11:23 AM delete

waa..good job hakimi!
tadak instagram..tsskk..

Reply
avatar
Mar Mansor
AUTHOR
4/16/2014 11:38 AM delete

betul tu jijah..sayang nak lepaskan perkembangan anak setiap masa..semoga hakimi terus membesar dengan sihat..amin..

Reply
avatar
4/16/2014 2:40 PM delete

perkembangan hakimi yang semakin maju fiza tengok skang..macam² gelagat dia..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/16/2014 10:59 PM delete

cepatnya kan msa berlalu.dh 7bulan :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/18/2014 4:33 PM delete

Ayut xde IG...xpndai..hahaha.ap pon moga hakimi trus kuat sihat dan bijak ye... :)

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
4/18/2014 11:36 PM delete

Hensem sudah dye. Hihi.

Reply
avatar
Adam Fikri
AUTHOR
4/19/2014 4:30 AM delete

Sis, lama tak jenguk sis. wah dah besar anak sis. adam tumpang gembira sangat. Kejap je masa berlalu kan... Semoga anak sis menjadi anak yang soleh dan mendengar cakap.

apa kata sis rekod kan perkembangan dia dari kecik. nanti bila dia dah besar tunjukkn gambar or video...

Reply
avatar
4/19/2014 7:03 PM delete

yeahhh x lama lagi hakimi duduk lak=)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/20/2014 4:01 PM delete

singgah melawat jijah.mcm mna skrg.. hrap dh beransur baik ye jijah :)
take care

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
4/21/2014 1:44 PM delete

salam. perkambangan yang bagus untuk hakimi :)

Reply
avatar
Diana Rashid
AUTHOR
4/21/2014 11:02 PM delete

ok...akak dah follow IG jijah....:)

Reply
avatar
- AZIE -
AUTHOR
4/22/2014 8:57 AM delete

best ni...kena wat video setiap aksi dia..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
5/09/2014 2:07 AM delete

rugi jiejah xambil..tu jela kngan yg ade sbb budaknye mkin lama mkin mmbesar kan..nnt dah bsr tnjuk kat dia hehee..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 10:27 AM delete

Teruja kan tgk anak membesar dgn jayanya

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!