Papa Hakimi Balik Kawad :)

8:20:00 PM 21 Comments A+ a-


Alhamdulillah ada hikmahnya hakimi demam panas hari tu.. rupanya rindu dia kat papa!
syukur Alhamdulillah papa hakimi balik kawad untuk seminggu ni :)
kemain suka hakimi papa rajin layan dia..



mama pun suka sebab ada yang tolong jaga hakimi.... 
senang hati mama nak buat keje :) hihihihi

begini la bila anak n bapa duk jauh2.. sedih je rasa bila papa nak tinggalkan kami bila balik labuan nanti... huuu



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
6/03/2014 4:20 PM delete

bolehlah kimi nak bermanja ngan papa pulak kan :)

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
6/03/2014 6:06 PM delete

rupanya kimi rindu papa..:)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/03/2014 7:29 PM delete

sabar je la jijah bila bersuamukan tentera ni kan.. itulah kunci nya..
sama mcm sepupu ciksu.pjj dgn isterinya lagi.sepupu di klang, isteri di perak..
lepas siap kapal di klang balik lumut kemdian akan belayar..

*jijah ciksu bkn cikgu tadika.pembantu tadika je.jdi cikgu gnti bila cikgu tadika bercuti atau berkusus saja. hihi..
tapi merasa la juga anak2 tadika panggil cikgu su. kikiki

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
6/03/2014 9:06 PM delete

Anak papa kan...anak anak kalo dmam memg rindu ayah n ibu pnye...

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
6/03/2014 9:08 PM delete

rasa cam baru first time tgk hubby jijah senyum camgini... seronok tgk ank soleh kimi ni dah kebah kan

Reply
avatar
sYiRa LoKMaN
AUTHOR
6/03/2014 11:43 PM delete

jom ke blog Syira :D ada GIVEAWAY JUN tauu ! ^_^
hadiah best2 ..hehe..
cepat join sebab giveaway ni 2 minggu je ..JOM !
2 TOP REFERRAL DICARI :D

Reply
avatar
6/04/2014 9:03 AM delete

terima seadanya susunan Allah... seb baik zaman skang ni byk cara nak berkomunikasi kalau duk jauh...

Reply
avatar
6/04/2014 9:04 AM delete

lupa plak...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/06/hadiah-merah-dari-dia.html

thanks dear...

Reply
avatar
aIEn
AUTHOR
6/04/2014 9:13 AM delete

alolo rindu papa ke si comel ni =)

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
6/04/2014 9:16 AM delete

salam. comelnya kimi :))

p.s menabung lenovo :)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
6/04/2014 9:27 AM delete

hmmm kesian arr ... tp wanita yg memilih suami sorg navi mmmg dr awal kena tabah kan ....

Reply
avatar
Miza Idgihat
AUTHOR
6/04/2014 10:41 AM delete

Manjanya baby kimi ni dengan papa dia kan. Haaa betul la orang kata. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Rupa-rupanya papa balik sebab kimi rindukan papa dia. Cantik aturan Allah ni kan kak ^_^

Reply
avatar
Adam Faiz
AUTHOR
6/04/2014 11:28 AM delete

Comelnyoo kimi :)

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
6/04/2014 11:32 AM delete

lumrah anak askar.. mmg kna korbankan.. pernah merasai juga dulu... huhu

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/04/2014 11:50 AM delete

dapat luangkan masa sekejap kan.. nikmat masa yang ada tu :)

Reply
avatar
Mummydearie
AUTHOR
6/04/2014 3:25 PM delete

Oh, tinggal berjauhan dengan suami ke? Memang kalau ada masa terluang dapat jumpa ayahnya, tentulah si anak gembirakan!

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/14/2014 12:05 PM delete

Hihihi...xpe.insya Allah.sampai masa pasti akan berdekatan..amin..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/15/2014 10:09 AM delete

suka hakimi ye papa balik..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/15/2014 11:51 AM delete

Jiejah jgn rsau ye ..suatu msa nnt mst korg mcm fmly lain2 duk dekat2 inshaallah :)

Reply
avatar
aMyErInAiMiE
AUTHOR
7/07/2014 1:49 AM delete

Eh,labuan?! erin dok kt labuan la skg.jijah xdtg cni? Tp erin mgu dpn nk balik semenanjung dh..balik raya n tgu utk bsalin trus bln 20 nnt.huhu

Wpun dh nk dua thn kawin,bru skg nk merasa ape yg jijah dh rs dlu..huhu

Dh lama xbaca blog.singgah tgk,dh bsr anak jijah.slmt bpuasa!!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
7/07/2014 7:08 PM delete

@aMyErInAiMiE suami jijah duk labuan.. jijah masih di KK..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!