Perkembangan Hakimi 9 Bulan

3:23:00 PM 16 Comments A+ a-


Owahhh... lagi 3 bulan je hakimi nak menjangkau usia satu tahun. cepatnya anak soleh mama ni membesar ye.. rindu waktu hakimi kecik-kecik dulu.. hehehe :)

so far perkembangan hakimi sekarang




-suka menjelajah seluruh rumah.. mengemas.. membuka laci2..
-dah pandai berdiri lama sendiri dan kadang2 pegang kerusi/meja untuk berpaut
-suka sangat mengutip dan memasukkan benda ke dalam mulut
-pandai pegang erat pensil/pen.. makan biskut sendiri walaupun bersepah..
-pandai mengajuk bunyi yang kita sebut
-suka di ajak bermain tepuk tangan
-sudah pandai sebut "mama".. "ma".. "mam".. "papa"
-mula kenal orang.. jadi dia takut pada orang yang belum di kenali


setakat ni memang mama masak makanan solid food hakimi untuk ke rumah pengasuh. cuma kurma, pisang hakimi reject dia tak suka makan.. masih blended sebab hakimi belum tumbuh gigi apa-apa pun lagi. hehehe :p 




inilah penyeri hidup mama setiap masa.. walaupun papa jauh.. ada hakimi cukup buat mama bahagia :) telatah,kerenah,ragamnya buat mama geram dan tentunya terhibur. Alhamdulillah.. 

moga mama dapat membesarkan hakimi menjadi anak yang soleh, bijak yang taat pada Allah dan Rasulnya.. Amin...




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
6/11/2014 9:36 AM delete

Alhamdulillah perkembangan yang bagus untuk pembesaran kimi..comel je die senyum..

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/11/2014 9:40 AM delete

aii jijah...waaa dh 9 bulan kan...cepat je masa berlalu..lain2 kan perkembangan setiap anak...semoga kimi jd anak yg cerdik n soleh..

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/11/2014 9:41 AM delete

aii jijah...waaa dh 9 bulan kan...cepat je masa berlalu..lain2 kan perkembangan setiap anak...semoga kimi jd anak yg cerdik n soleh..

Reply
avatar
Mar Mansor
AUTHOR
6/11/2014 3:48 PM delete

hakimi dah minum susu step 3? wah kejap je dah besar ank bujang ni

Reply
avatar
eima
AUTHOR
6/11/2014 3:49 PM delete

babam betui la comey...mama die kecik je ...

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
6/11/2014 4:31 PM delete

Irfan pulak bln 7 ni dah setahun...cpt je...tp x pandai berdiri lama lagi...gigi dah ada 6 batang...abis dia geget2 mama dia ni...hehe...semangat je hakimi... Alhamdulillah...

Reply
avatar
dayang
AUTHOR
6/11/2014 8:37 PM delete

Salam akak,blh x sy nk nom contact kak linda yg tukang urut?sy ade email kt akak.

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
6/12/2014 9:07 AM delete

Besar dah Kimi..Bulat pulak tu..Perut buncit..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/12/2014 1:55 PM delete

alahai comelnya dia. hihi.. dah suka mengemas rumah dah ye Kimi.. hihi..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/15/2014 11:42 AM delete

Alhamdllah ank soleh hakimi mmbesar dgn smpurna.. jiejah xlama dah tu nk bckp nnt mmg xtlayann kita dbtnya heheee..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
6/15/2014 10:00 PM delete

alhamdulillah.. hakimi peneman mama dia.. hakimi ni comel sungguhla... moga acik ina pun dikurniakan anak soleh jugak n comel macam hakimi!!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/16/2014 7:20 PM delete

@Mar Mansor eh belom lagi la kak mar. hakimi baru step 1..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/16/2014 7:22 PM delete

@IntaNBerliaN moga cik ina di kurniakan anak lelaki.. Amin

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/19/2014 7:54 AM delete

Besar dh si hakimi...seronok dpt tgk ank membesar dgn sihat dpn mata kan.. :)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/01/2014 12:00 PM delete

hakimi comel dh besar pnjg dh

Reply
avatar
Mrs Sweet
AUTHOR
7/07/2014 9:36 AM delete

Hakimi makin comel la henshem boy.. Senyum sokmo dia..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!