Enam CPUV On Going

8:00:00 AM 15 Comments A+ a-


Masa berdot com dulu punya payah iklan nuffnang ni nak melekat tau. Alhamdulillah sejak bertukar blogspot balik ni sikit2 iklan Cpuv ni muncul.


Walaupun earning tak banyak.. tapi sikit2 lama2 jadi bukit maa.. sabar.. ada rezeki inshaaAllah meningkat la tu kan.



Tq nuffnang.. muahh ciked


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

15 insan comel komen

Write insan comel komen
eima
AUTHOR
2/10/2015 8:09 AM delete

wahhhh tahniah .. nape bila .com tak dpt CPUV ek ...

Reply
avatar
2/10/2015 8:45 AM delete

kenapa masa .com susah nak lekat pulak? Aah akak pun ada beberapa jugak alhamdulillah..Akak baru tau jijah dah balik semenanjung semula..Mesti seronok kan..

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
2/10/2015 9:48 AM delete

alhamdulillah, murah rezeki mama jijah :)

Reply
avatar
trah zain
AUTHOR
2/10/2015 10:02 AM delete

waaa... banyakkknya ^_^

Reply
avatar
2/10/2015 12:24 PM delete

@Nurulhuda Abdul Latip & @eima sebab dot com dulu trafik jijah xbanyak..xde dlm google search lagi..huuu

Reply
avatar
2/10/2015 1:48 PM delete

alhamdulillah.. xpe..sikit2 pun jadi la..

Reply
avatar
Emma Nyiu
AUTHOR
2/10/2015 4:11 PM delete

Salam jijah,
sy nak tanya, hari tu, dlm bulan 11 gitu, sy cash out duit nuffnang, pastu sampai skrg xde pape. Mcm mna ek, firstime cashout nuffnang

Reply
avatar
2/10/2015 4:51 PM delete

Alhamdulillah..CPUV ni kadang² xfaham jugak kan..ikut mood nak muncul

Reply
avatar
2/10/2015 11:32 PM delete

@Emma Nyiu emma..try email hantar soalan ke pihak nuffnang..lama dah tu..patut dah dapat dah.. biasa sebulan je

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
2/12/2015 11:44 AM delete

banyak tu,,tahniah.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
2/14/2015 11:29 PM delete

Tahniah Jijah. Takpe, sikit sikit nanti berbukit bukit;)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!