Kasut ADIDAS Pertamaku

1:41:00 PM 10 Comments A+ a-


Suami dan ADIDAS memang tak dapat di pisahkan!! Itu realitinyaa... koleksi kasut/sandal dia semua jenama ADIDAS! bahkan baju,beg semua ADIDAS juga! daku lah selalu membebel kat suami. 


Masa suami balik cuti CNY hari tu. Dia hadiahkan isterinya ni sepasang kasut jenama ADIDAS. katanya "kalau abg dan hakimi ada kasut ADIDAS. dia nak isterinya pun ada.." :)


Asalnya dia suruh beli kasut jalan2.. tapi adidas ni tak banyak pilihan kalau kasut jalan2 kan..So ambil je la kasut ini..Lagipun daku pun tak pernah ada kasut jadi ini memang pilihan terbaik la kot. Tak la cepat rosak..sebab jarang2 pakai kasut.. hahahhaa bukan apa sayang kot nak pakai kasut memahal buat jalan. Huuu~

Terima kasih encik suami! terima kasih belikan kasut memahal kat ayg.. pasni kalau abg nak beli kasut ADIDAS lagi, ayg tak halang dah...muahahaha :p










All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
2/27/2015 11:48 AM delete

ahahah trus tak halang ea.. cntik2 tu...

Reply
avatar
Syahida
AUTHOR
2/27/2015 12:55 PM delete

pandai cik abg ambik hati mama jijah :)
apapun, untungglah alhamdulillah..

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
2/27/2015 1:16 PM delete

sama la kan orang lelaki ni, semua nak yg berjenama je heeee

Reply
avatar
2/27/2015 3:22 PM delete

adidas lawaaa..eca dok berkenan beg tu ari...kaler hitam, putih, merah...tiga2 kaler dok berkenan tp tgk rege :((

nak jugaklah bakal suami hadiahkan.hahahaa!

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
3/01/2015 11:58 PM delete

Amboi,amboi..mentang2 dah ada sponsor..ahahaha..tapi cantik la..lepas ni,rajin2 jogging yer..

Reply
avatar
3/02/2015 2:37 PM delete

amboiii pink gitu...da ri jauh da bleh nampak jijah ;-)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/04/2015 3:54 AM delete

hihi.dapat satu terus x kisah kan jijah ;)
itu salah satu cara nk pancing cik isteri.
boleh buat jogging dengan hakimi waktu cuti

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/04/2015 3:57 AM delete

suami ciksu suka nike.
sama la peel dgn suami ciksu tau.
nk ttp mulut cik isteri soh pilih satu.
tp ciksu kata, kasut mahal mahal x boleh bawa tidur.tetap kena tinggal kat luar. kikiki

tapi lelaki ni lain bg mereka itu kepuasan bila dpt memilikinya dan dpt dipakai bila buat aktiviti.
myb keselesaan.

ciksu biarkan je. janji suka.pias hati.
kira macam reward utk dorang la selepas penat bekerja..

Reply
avatar
3/05/2015 3:42 AM delete

Loyal cust adidas ni ye..fiza dulu memang suka pattern adidas..ade yg sampai skang masih elok lagi..cume jrg pakai walau kasut jalan pun..ala,sesekali belanja isteri kan..buat pakai jogging tu jijah

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
3/11/2015 9:04 PM delete

Suami Ros pun suka benar masuk Al ikhsan. Ros ok je, janji tak beli yg bukan -bukan

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!