Almari Pakaian :)

8:30:00 AM 23 Comments A+ a-


Alhamdulilah dengan rezeki pada bulan ini..
baru-baru ni dapat beli almari untuk baju..
sebelum ni letak baju dalam lugage jer.. kesian je kan.. hahaha :p
biasalah orang baru nak mula hidup baru..
tempat yang asing.. rumah sewa.. semuanya kosong...




almari yang simple.. mesti nak ada cermin punya..lagipun murah..
yang penting baju lebih tersusun kemas lepas ni..hehee
beli sikit-sikit lama-lama penuh la satu rumah ni kan..
sebulan satu barang InsyaAllah balik semenanjung kelak ada la harta untuk di bawa pulang..ngehngehngeh :p




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

23 insan comel komen

Write insan comel komen
Aini Yunus
AUTHOR
5/08/2013 8:47 AM delete

memang best ade perabot.tp time nak pindah penat yg amat...brg pun banyak rosak..huhu..

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
5/08/2013 9:50 AM delete

InsyaAllah mudah-mudahan ye Jijah.. Ada la rezeki untuk korang :D

Reply
avatar
cahaya
AUTHOR
5/08/2013 10:18 AM delete

salam daru cahayacinta.com..
amboi baik ada tempat letak bju klu tak mau bungkus dek kain batik hee..cantik2

Reply
avatar
Z ie
AUTHOR
5/08/2013 11:50 AM delete

kami plak nak tambahkan koleksi almari .. baju dah melimpah ruah.. huhu

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
5/08/2013 12:01 PM delete

Bestnya ada almari baru.. Teringin pulak saya nak beli almari baru jugak.

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
5/08/2013 12:02 PM delete

biasalah tuh jijah..beli satu persatu..sebulan satu barang memang dah ok sangat dah tuh..lama2 dah penuh dah barang kan.

Reply
avatar
dhiera
AUTHOR
5/08/2013 2:19 PM delete

umah kita pun masih belum ada almari lagi~

Reply
avatar
Mek Nab
AUTHOR
5/08/2013 2:37 PM delete

Alhamdulillah ade jga rezki ^.^

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/08/2013 4:08 PM delete

betui la ..aku dulu memula kawen pun gitu dik oi

Reply
avatar
5/08/2013 4:43 PM delete

biasalah, baru mulakan hidup...
smoga baby sihat!

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
5/08/2013 6:54 PM delete

sikit2 lame2 jadi gunung kinabalu la nanti tu kak.. hehe

Reply
avatar
5/10/2013 3:24 PM delete

Wasalam jijah.. Wah dah dapat almari baru. Bau kedai nie, hehe.. Tahniah jijah.. betul2 lama2 kumpul tak sedar lengkap dah barang2 :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/10/2013 5:37 PM delete

ok la tu.. nanti nk balk semenanjung comfirm penuh satu kontena ..hihi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/10/2013 9:51 PM delete

@QasehnyaRania macam nak duduk lama pulak kat sini..hee

Reply
avatar
5/12/2013 11:42 PM delete

bersusah dahulu bersenang kemudian.lagi puas hati dgn usaha sendiri kan jijah..be happy :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/13/2013 9:22 PM delete

@Azhafizah Md Nor takpe la fiza.. sikit2 lama2 jadi bukit :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/14/2013 9:36 AM delete

akak dulu pun camtu jijah... ms mula2 kawen, kosong umah ni.. gaya leh main badminton.. hihii

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/14/2013 9:36 AM delete

akak dulu pun camtu jijah... ms mula2 kawen, kosong umah ni.. gaya leh main badminton.. hihii

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/15/2013 6:29 AM delete

@IntaNBerliaN samalah keadaan jijah sekarang ni kak..huhuhu

Reply
avatar
5/22/2013 8:25 PM delete

beli kt mana?murah berapa ne..eca pun ingt nak angkat satu..xcukup drawer ne.kain banyak.....adik2 kalau dtg sini,xreti nak bawak balik da kain baju dorg.hahaha

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/22/2013 9:59 PM delete

@Eca Dwinky Asha rm380 kot.. kat chan KK dekat gan inanam

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!