Thursday, May 2, 2013

CPUV 2 2013 TM Mencari Ramli 2


Lama sebenarnya jijah tak buka akaun nuffnang..
sebab jijah tahu takde CPUV yang terbaru...hehehe
tapi isnin baru-baru ni tergerak hati nak tengok kot ada CPUV kan...
syukur Alhamdulilah ada :)




tak tahu bila muncul CPUV TM Mencari Ramli 2 ni...
tengok akaun nuffnang macam pelik jer...
tapi syukur Alhamdulilah rezeki yang datang...
buat perbelanjaan bakal anak jijah yang akan lahir nanti :)

tq nuffnang.. tq so muchh!



22 comments:

  1. assalamualaikum..

    wahhhh tahniahhh!!!
    besar untung nya ni.. :)

    ReplyDelete
  2. byk untong woooo..saya 1 cpuv tu pon cam xbergerak2..cmne nak bg die gerak laju2 eh jijah?haha

    ReplyDelete
  3. @::Aja:: trafik kena tinggi aja..maksudnya kena ramai yg masuk blog kita.. lg ramai lagi tinggi earning tu nanti :)

    ReplyDelete
  4. @jijah..ooo..okey..you alsss..sila ramai2 masuk blog aja yek..hihihi

    http://jajapunyeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. tahniah.
    ciksu ada gak dapat tp dah credited

    ReplyDelete
  6. @QasehnyaRania lama2 banyak la tu earning nya nanti..hehe :)

    ReplyDelete
  7. ada dapat 1 on going BE kak jijah.. finally, after all these years.. 2 tahun je pun.. haha.. tp nuffnang tu mmg pelik lah kak... tu yg mcm tak percaya je dapat BE.. ke nuffnang nak troll sy ni? haha

    ReplyDelete
  8. tahniah dear...ayut tgk pon mcm pelik...sbb bru bkak td..mmm..tak tahu btul tak..done utk jijah... :)

    ReplyDelete
  9. @aisya hahaha harap2 meningkat la BE tu yer..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!