Beg Bakul Yang Comel!

12:00:00 PM 12 Comments A+ a-


Hari tu jalan-jalan kat One Borneo, Sabah ada Promosi Kraf Aidilfitri. 
Banyak kraftangan orang sabah menarik di jual di sini macam ukiran, bakul rotan, tikar rotan dll..
dan sekali terpandang terjumpa beg bakul purple yang comel ni terus beli...



Salah satu faktor beli sebab beg ni memang sesuai la bawa bekal untuk sahur bila syif malam.. menarik kan! saya sukaaaaaaa.. kohkohkoh




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
7/17/2014 12:22 PM delete

memang comel la bakul ni jijah..buat bekas barang susu kimi pun boleh :)

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
7/17/2014 1:46 PM delete

haah la jijah.comel gila beg tu.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
7/17/2014 2:08 PM delete

cantik Jijah. tambah pula sebab purple kan. feveret Ros!

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
7/17/2014 4:12 PM delete

salam. memang comel

Reply
avatar
mOoN IzzaN
AUTHOR
7/17/2014 4:14 PM delete

cantik2.. homaiii..how i miss sabah so much!!!

Reply
avatar
7/18/2014 8:00 AM delete

klu nak request kaler, ble khabar2 eca.hahaha..wife cousin ada buat.

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
7/18/2014 9:58 AM delete

Warna pepel akak suka!

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
7/18/2014 4:48 PM delete

cntik.mmg sesuai dibawa utk.bekalan..tahan lama ni..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
7/22/2014 11:47 PM delete

ha,a comel jiejah..bawa tuk bekalan hakimi pn ok gak mcm pampers..susu ke ape ke kan..tp muat ke nk buh semua tu hehee..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!