Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

9:44:00 AM 9 Comments A+ a-


Happy weekand uollss...


Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My! Memandangkan nak sambut aidilfitri tak lama lagi.. jika di berikan rezeki RM300 ini.. jijah hendak menggunakan duit raya ini dengan membuat persiapan hari raya nanti dari atas kepala hingga ke hujung kaki. wahhh meriah mak nakk~~ hehehe

yang pasti jubah dan dress dari nile.com.my ini sangat menarik hati. harga pun mampu milik..





di padankan lagi dengan sandal dari nile.com.my. bila berjalan raya nampak lebih cantik., kemas dan jalan lebih teratur di hari raya :)



handbag dari nile.com.my jangan di lupa bila hari raya.. sebab boleh isi baki duit raya RM300 tadi untuk di beri kepada anak-anak buah..




menarik bukan?? 
jadi kalau nak dapat DUIT RAYA RM300 Dari Nile.Com.My sila lah KLIK---> SINI



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
Nurul Faiz
AUTHOR
7/05/2014 12:47 PM delete

good luck jijah :)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
7/06/2014 11:14 AM delete

all the best jijah

Reply
avatar
Sya Mimie
AUTHOR
7/06/2014 5:07 PM delete

Semoga berjaya..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
7/07/2014 9:23 AM delete

moga berjaya Jijah :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
7/08/2014 8:59 PM delete

skrg ni byk blh beli on9 je kan... duit pun senang je nak mngalir... haihhh akak la tu... hihii

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!