Majlis Pertunangan Adik Ipar

8:00:00 AM 11 Comments A+ a-



Hari ahad lalu 31 mei berlangsungnya Majlis Pertunangan Adik Ipar. 
Ini lah satu2nya adik ipar yang ada. Yang bongsu (oku) meninggal ketika usia 12tahun. 3 beradik je suami. 




Pasangan ni kedua duanya guru di Sarawak sekarang. bertemu jodoh ketika sama2 belajar di IPG. Tunangnya berasal dari Pahang.

Hantaran 11 dari pihak perempuan dan di balas 9 dari pihak lelaki. InshaaAllah bulan 11 cuti sekolah majlis kahwin mereka.






Pelamin, busana, hantaran, mekap by CM Decorations. Oh ya CM Decoration la yang banyak buat dekorasi dari hakimi Majlis Cukur Jambul, Majlis birthday hakimi sehingga sekarang tak jemu jemu buat dekorasi untuk kami sekeluarga. Terima kasih kak lin..moga kak lin di murahkan rezeki. InshaaAllah Amin...

Official Photographer done by IG- https://instagram.com/mistapezz/

Tq semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung... semoga pertunangan ini di akhiri dengan ijab dan kabul.. semoga di permudahkan segala urusan..inshaaAllah..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
6/02/2015 8:46 AM delete

tahniah buat adik ipar ya..

Reply
avatar
6/02/2015 10:40 AM delete

tahniahhh... riuh laa family jijah pasni... ;-)

Reply
avatar
zai zamree
AUTHOR
6/02/2015 10:52 AM delete

31hb pon ikut rombongan meminang sedara.bkal kawen bln 11 ni gak...hihi...lawa pelamin tu

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
6/02/2015 12:49 PM delete

selamat bertunang buat adik ipar jijah, cantik orangnya, hiasan pelamin dan barang hantaran pun cantik.

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/02/2015 10:02 PM delete

comel pelamin dia hehee :)

besar dah hakimi..rindu dia :)

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
6/03/2015 9:29 AM delete

cantiklah deco2 pelamin tu

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/03/2015 3:10 PM delete

cntknya pelamin... eh rezeki ek dpt sama2 sekolah kt srwk hehe

Reply
avatar
6/04/2015 6:55 PM delete

Tahniah untuk adik ipar jijah

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/05/2015 12:08 AM delete

Tahniah buat adik ipar Jijah...
tahniah juga buat Jijah;) hihihi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/05/2015 9:44 PM delete

tahniah
darah manis
tak lama dah

Reply
avatar
Cikna
AUTHOR
6/14/2015 4:16 PM delete

Tahniah btw baju dia cantikla.... Ade pic full dress x..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!