Promosi Pembukaan Gedung Ten Ten : Baju Budak RM5

1:31:00 PM 13 Comments A+ a-


Hakimi tak pernah pakai baju mahal mahal. Sejak lahir lagi baju yang mama belikan harga bermula RM5. Bukan kedekut.. bukan tak mampu! Apalah sangat dengan baju mahal tu!! Orang tak tilik pun...Budak cepat besar sekejap je pakai..

Dan bila ada Promosi Pembukaan Wajah Baru Gedung Ten Ten Kat Port Dickson. Wajiblah pergi. sebab promosi ni bermula hari ini selama tiga hari..murah murah..




Baju jalan hakimi sepasang RM5. Baju batik kelawar RM8 saja.



Tu pun rasa nak beli lagi lepas ni memandangkan tadi hakimi meragam. Tak dapat nak tengok barang barang promosi yang lain.

So pada sesiapa yang berdekatan di Port Dickson boleh la nikmati harga promosi ni selama tiga hari..


Daaa...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
skuterlady
AUTHOR
6/02/2015 2:31 PM delete

start 2hb sampai bile tu? 3 hari? RM5? hew..hew..murahnya! best best ^_^

Reply
avatar
Nieyl
AUTHOR
6/02/2015 3:01 PM delete

Singgah petang...
bestnyer..klu dekat dah pegi dah..

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
6/02/2015 3:19 PM delete

ALaaaa jijah! bestnye shoping murah murah tu.. kimi nape meragam, sian mama nak shoping skejap je tu...kasi chance la mama shoping lame2, hehehehe...

Reply
avatar
Ainul Mustafa
AUTHOR
6/02/2015 4:05 PM delete

wah murah tu. bdk2 ni baju kena banyak.kejap2 kena itu ini

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
6/02/2015 5:28 PM delete

murahnya..MV pun beli baju murah jak utk anak...lagi tahan lama

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/02/2015 10:03 PM delete

alaa...murahnye..comel2 baju dia..pasti hakimi suke ade baju baru hehee..

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
6/02/2015 11:51 PM delete

ya allah murah nye..nak jugak...huhu..*jeles* hihi

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
6/03/2015 9:28 AM delete

budak2 memang cepat membesar...akak pun biasa juga beli baju yang rm5 ni untuk anak2 buat pakai pergi taska,pegi jalan2 pun boleh pakai juga..hehehe

Reply
avatar
6/03/2015 12:48 PM delete

rembattt jgn x rembattt

Reply
avatar
6/04/2015 6:52 PM delete

murah ni..boleh beli byk baju ni.sure rambang mata beli baju anak

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/05/2015 12:07 AM delete

Murah tu.. Sekarang ni kena bijak membeli.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/05/2015 9:41 PM delete

betul tu..
ten ten kat tempat ciksu ada. dkt pekan pendang.. hihi mak ciksu sikit skit ten ten.. sabaq j la

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!