Tinggal Berasingan Dari Keluarga

10:00:00 AM 10 Comments A+ a-




Alangkah bahagianya jika dapat tinggal di rumah sendiri. Ada privasi. Hanya kita bersama suami dan anak anak. Biar susah macam mana pun hanya kita yang tahu kehidupan kita.. belajar hidup berdikari..

Tapi setakat ni terpaksa la menumpang rumah keluarga sementara rumah nak siap.. bila kah masa itu akan tiba???

bersabarlah azizah~~  huhuhuhu -_-"


Posted via Blogaway



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
6/15/2015 10:29 AM delete

setuju...hidup bina keluarga sindri utk rasa lebih berdikari & bertanggungjawab... :)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
6/15/2015 10:40 AM delete

MV sari awal kawen lagi duduk sendri..menyewa..mmg x berapa selesa kalau dah kawin ni duduk dgn keluarga..apatah lagi kalau dah ada anak...xpa jijah rumah siap nnt dah boleh duduk sendri

Reply
avatar
Kopiolimauice
AUTHOR
6/15/2015 11:21 AM delete

InsyaAllah masa tu akan tiba ;)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/15/2015 3:24 PM delete

sekejaj kan sementara mnti rumah siap lagipon dh lama jijah ddk berjauhan dgn family hri tu
xlist jijah berpeluang juga ddk dgn mak ayah skrg. think positif..

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
6/15/2015 4:15 PM delete

Saya rasa tak salah pun nak menumpang rumah mak ayah. Saya sendiri pernah menumpang. Tapi dah tumpang jalankan la kewajipan. Contohnya bayar bil air letrik. masak dan kemas rumah. janganla sampai menyusahkan diaorang.

Reply
avatar
Putri
AUTHOR
6/15/2015 6:34 PM delete

insyaAllah..akan tiba masanya.
saya pun sama mcm jijah..masih tinggal dgn family.suami masih di Sabah..menunggu cik abe posting ke semenanjung..baru nk tinggal serumah

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/15/2015 9:03 PM delete

tak lama dah jijah.. sabar.. heee.. jijah dh merasa semua dah.. dok dgn suami masa kt sabah.. jauh dgn suami.. skrg duduk dgn family plak.. xlama lg dh siap rumah.. lg seronok.. nnt mest rindu kenangan2 dulu.. heheh

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
6/16/2015 9:55 AM delete

memang akan lebih seronok bila dapat duduk sendiri,ye lah kita dapat rasai sendiri macammana susah senangnya hidup berumahtangga ni, tapi duduk dengan mak ayah pun ada kebaikannya juga kan...

Reply
avatar
6/16/2015 6:59 PM delete

bersabar banyak² je..orang yang bersabar akan dapat yang terbaik. InshaAllah

Reply
avatar
6/24/2015 4:53 PM delete

just take it positively... semasa hayat dikandung badan, tggl dgn ibu bapa dpt menambahkan saham kita di akhirat (berbuat baik dgn mereka)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!