Welcome Jun 2015

3:53:00 PM 10 Comments A+ a-


Selamat datang Jun 2015. Sekejap dah masuk pertengahan tahun 2015. Masa berlalu begitu pantas sekali kan tanpa kita sedar. Moga2 amalan pun bertambah baik la hendaknya..




Ramadhan is coming.. moga kita dapat bersama sama menyambut ramadhan lagi pada tahun ni. InshaaAllah..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
6/01/2015 4:10 PM delete

Insha Allah..semoga kita sempat bertemu Ramadhan tahun ini lagi..

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
6/01/2015 5:32 PM delete

insyaallah semoga ramadhan kali ni bawa sejuta keberkatan buat kita semua..

psssttt..betul la jijah dah nampak chubby sikit... selera mkn kuat ye skrg?

Reply
avatar
6/02/2015 10:43 AM delete

pejam celik pejam celik dah 1/2 thn...

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
6/02/2015 10:00 PM delete

ewahhh..hehee..mengulit memori ke jiejah duk atas tu hehee

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
6/03/2015 9:30 AM delete

semoga kita dapat bertemu dengan ramadhan kali ini

Reply
avatar
6/03/2015 1:33 PM delete

Wow besar dah dak comel tu..

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
6/03/2015 3:11 PM delete

cntknya baju jijah.. maintain kurus je jijah.. jeles i.. heheh

Reply
avatar
6/04/2015 6:56 PM delete

semoga kita dapat bertemu ramadhan kali ini.aminnn

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/05/2015 12:08 AM delete

Tak sabar nak bertemu Ramadhan

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/05/2015 9:45 PM delete

in shaa Allah
seronok la jijahh fdk dgn mak ayah.makan reramai kan time berbuka.nikmatnya

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!