Berhenti Merokok Dengan Petai

2:00:00 PM 7 Comments A+ a-


Ha.. berita baik buat peminat petai..!!





Petai boleh membantu mereka yang cuba untuk berhenti merokok kerana kaya dengan kandungan vitamin B6, B12, kalium dan magnesium yang boleh mengurangkan keinginan untuk merokok.

Lepas ni boleh para isteri boleh sediakan bekal petai banyak-banyak suami ke tempat kerja ye.. Hehehee

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
Sya Nadia
AUTHOR
11/09/2015 2:53 PM delete

tambahan lagi jijah... lepas tu tahan la bau ye....hahaha

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
11/10/2015 9:07 AM delete

Tapi kalau perokok tegar.. Mungkin payah la sebab sering beralasan..

Reply
avatar
nini
AUTHOR
11/10/2015 5:36 PM delete

Kalau abang saya balikkkk....saya akan pesan kat dia...toksah makan petai nohhh......kalo awak dok kat kg awak silakan la...hahaha

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
11/10/2015 8:55 PM delete

sib baik mr.asben aida x merokok.
sebab aida x tahan bau petai terutama di tandas!!!

Reply
avatar
11/12/2015 11:06 AM delete

kalu yg perokok ni x suka petai payah jg nk suruh dia telan ;-)

Reply
avatar
11/14/2015 1:25 AM delete

nak tak nak je la dorang makan petai tu kan

Reply
avatar
sya mimie
AUTHOR
12/15/2015 12:35 PM delete

Suami merokok. Ptai pun laju je mkn. X de pula keinginan nk stop rokok..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!