Cikgu gagal nafsu akhirnya merogol pelajarnya sendiri

6:21:00 AM 6 Comments A+ a-



Guru sunyi noda pelajar


KUANTAN: Mungkin kerana kesunyian akibat berjauhan dengan isteri, seorang guru gagal mengawal nafsunya lalu merogol pelajarnya sendiri berusia 15 tahun selepas mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mengulang kaji pelajaran.
Kejadian berlaku di rumah guru berusia 33 tahun itu iaitu di kuarters sebuah sekolah menengah di Jerantut pada kira-kira jam 3.30 petang, Khamis lalu.
Menurut sumber, sebelum kejadian guru terbabit dikatakan menghubungi ibu mangsa dan mempelawa mangsa datang ke rumahnya dengan alasan mahu membantunya belajar dan tawaran itu diterima baik ibu mangsa tanpa sebarang prasangka.

Katanya, mangsa pergi ke rumah gurunya itu yang terletak tidak jauh dari rumahnya dengan ditemani rakan, namun rakannya terus pulang selepas menghantarnya.

“Pada mulanya guru itu mengajar mangsa tugasan sekolah, namun dipercayai gagal mengawal nafsunya dan terus memeluk mangsa dari belakang sebelum merogolnya.


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

6 insan comel komen

Write insan comel komen
dayang
AUTHOR
5/10/2011 6:55 AM delete

omaigod! memalukan jer..

Reply
avatar
5/10/2011 8:03 AM delete

Iskk..iskk.ape nak jadikk la. Lainkali mintak le transfer so that xle bjauhan dgn bini.xpun soh bini yg transfer..xde akal.

Reply
avatar
5/10/2011 8:04 AM delete

Memalukan profession guru je.. Whoaa..emo la bace story ni.

Reply
avatar
5/10/2011 10:07 AM delete

Takut betul zaman sekarang nie.. mcm2 kes dah jadi melibatkan guru sekolah...

Reply
avatar
Rashid
AUTHOR
5/10/2011 10:28 PM delete

ishh ..

Nafsu seorang itu tak mengenal siapakah kerjayanya. Jika berdua .. syaitanlah di tengah-tengahnya..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!