Encik Tentera Laut Bercuti Hari Gawai Dayak

6:15:00 PM 11 Comments A+ a-



Hai kalian...


daku tak tahu lah hari ni cuti ape. tapi encik tentera laut kata Sabah cuti hari ni. setahu daku Hari Gawai Dayak 1 Jun. kalau memang hari ni Sabah cuti. tolong bagitahu daku ye. nak tahu juga cuti ape. hehe


hari ni encik tentera laut nak pergi Kundasang. dia nak panjat gunung kinabalu la tu. kihkihkih tak tak. dia saja nak kasi sya jeles dengan gunung kinabalu bah. saja nak kasi amik gambar banyak-banyak. eleh.. ade daku kesah?.... bahahaha~~


sebenarnya tak lama lagi encik tentera laut daku nak balik semenanjung! yey!! daku suka! boleh dating ni. hahaha *gatal noh*  tu yang dia nak habiskan masa-masa terakhir dia kat bumi borneo. takpe buat kali terakhir ye sayang. ayang benarkan ececeh. ade gaya queen control tak.. bahaha~~


layankan je gambar yang daku culik dari facebook dia. lalala~~



sa jeles bah. bila kamu mau bawak sa ke sana.


belakang tu gunung kinabalu bah


klik la semua untuk tumbesaran yang sihat. takpe buka ke new tab. ngee~~


last but not least..




kalian tengok la encik tentera laut daku ni adoii tengok gaya macam boleh pecah pale wei!
berani betol dia. grrr!

ni bukan lanun dah ni air borne. huahuahuahua~~

InsyaAllah kalau panjang jodoh daku dengan dia , dia nak bawa daku draft keje kat sabah. bini tentera ni senang nak ikut suami ke mana mana. betul tak. nak-nak ke sabah lagi lah ramai orang tak nak keje sana. elaun pon sedap wei. hehe InsyaAllah mungkin tahun depan.. sama-sama doakan jijah dan encik tentera laut ya.

dan semoga encik tentera laut selamat sampai kundasang dan selamat juga pulang ke pangkalannya. Amin




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
Cik Azizah
AUTHOR
5/30/2011 1:00 PM delete

ehah helmi~ thanks dear ^^

Reply
avatar
HaFizaH aYu
AUTHOR
5/30/2011 1:12 PM delete

ehem nak mntak keje sabah k??

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
5/30/2011 1:35 PM delete

hafizah ayu~ hehe ingatkan macam tu..dia suh keje sabah..ikut dia..hehe

Reply
avatar
rexannabel
AUTHOR
5/30/2011 3:10 PM delete

hi kak jijah. mmg btul sabah cuti hri ni. dgn hri esok.
cuti Hari Kaamatan @ Pesta Menuai..
hehe..

Reply
avatar
Nour Akmal
AUTHOR
5/30/2011 4:32 PM delete

wahhh2...xpnh g sbh lh..tgk pic pn jd lah..

Reply
avatar
wahida
AUTHOR
5/30/2011 5:07 PM delete

takut tgk last pic tu...seriau je...

Sabah best!!

Reply
avatar
Liyana Zahim
AUTHOR
5/30/2011 5:53 PM delete

Saye tau cuti ape.. Cuti2 meleysia lah! Ahahaha..

Reply
avatar
diana
AUTHOR
5/30/2011 6:48 PM delete

tak pernah ke sabah..:p

Reply
avatar
5/30/2011 7:27 PM delete

haha..bestla 2 nant leh dating..haha..jeles nih! dh lama x dating.. ;p

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
5/30/2011 10:13 PM delete

akak!!..dia g kundasang dgn kwn baik dia kat gambar tu ke?!.hikhikhik.tdi eca g ranau,lalu kat kundasang je,tak singgah.dah petang sangat nak singgah sana.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!