Dia Semakin Manja Atau Mengada-ngada

2:30:00 PM 8 Comments A+ a-


Anak soleh ni 1 tahun 8 bulan sejak kebelakangan ni kemain manja lagi. Sekarang nak mandi sama2 dengan mama. Kalau mama belum mandi tapi dia dah mandi dulu sanggup tu mandi lagi sekali.. huhuhu

Memang pantang mama hilang dari pandangan mata dia. Meraung macam kena pukul.
Sejak dah pandai cakap ni macam2 permintaan dia buat. 

"Nak tu"
"Nak ni"
"Nanak"

Tak dapat nangis! Sampai la orang penuhi permintaan dia.


Nasib la baru sorang.. atoknenek boleh layan dia lagi. Dah dua orang nanti pengsann mama nak oii!! ni sebab nak beralih bulan atau nak dapat adik ni??hehehe
Apa apa pun melayan cakap dia buat mama terhibur.. i love u son!! Muahhhxx


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
Hamelia Hamid
AUTHOR
5/29/2015 4:01 PM delete

sebab nak dapat adik tu yunk, zahraa awal2 aritu gitu jugak..tapi sekejap je.. :)

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
5/29/2015 5:14 PM delete

kimi makin cumel laaa... suke main pampers ek, mcm kakak twin juga...
anak kan penghibur mama...

Reply
avatar
5/29/2015 9:01 PM delete

Alhamdulillah kalau nak dapat adik tu Jijah..nanti dia boleh tlg jaga adik :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/31/2015 7:27 AM delete

In shaa Allah..
Nti abang long ada geng

Reply
avatar
Mizz ErMa
AUTHOR
6/01/2015 5:00 PM delete

wah, jijah pon tengah preggy ke? dah berapa bulan sekarang? hihi

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
6/03/2015 9:31 AM delete

dah nak dapat adik ke? alhamdulillah... suka ye kimi main pampers

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
6/05/2015 12:09 AM delete

Alallla manja ni. Hihihi. Manja sebelum nak jadi abang kot?.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!