Tips Balik Kampung Dengan Selamat

4:00:00 PM 5 Comments A+ a-


Hari ni pasti ramai dah balik kampung masing-masing kan..seronoknya korang ada kampung. macam daku kerja kat kampung sendiri, rumah keluarga dan mertua pun sini. so memang tak lari kemana- mana lah...

pada yang pulang ke kampung berhari raya, yang duk jauh-jauh tu sebelum pulang pastikan buat tips berikut:




Patuhi undang-undang demi keselamatan anda dan keluarga tersayang..
pandu cermat jiwa selamat!

Salam Aidilfitri korang!
Maaf zahir batin :)





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
aryan azra
AUTHOR
7/15/2015 5:25 PM delete

Selamat hari raya jijah...seronok juga duduk dekat2 mcm tu, x pyh kalut nk tempuh jem kan..hihihi

Alhamdulillah...akk dah selamat sampai kampung

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
7/16/2015 11:11 AM delete

slmt hr raya jijah..

Reply
avatar
7/24/2015 2:49 PM delete

Bagus share ni untuk peringatan bersama.

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
8/12/2015 1:55 PM delete

br baca ni jijah...
but bagus utk bila-bila info ni :)

Reply
avatar
8/17/2015 10:51 PM delete

Thn ni blk kg mmg best. Rs nk baring je ats jln sbb x byk kenderaan...org da blk awl

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!