Yeyy Hakimi Ada Rambut Raya!

4:24:00 PM 17 Comments A+ a-



Setiap kali tiba musim perayaan mula la panjang rambut anaksoleh ni. Time ni juga la bercinta nak gunting rambut beliau.


Masuk je kedai gunting rambut da seriau. Nangis macam kena dera. Stress mama nak!! kalau nampak india yang gunting lagi nangis..dengan amoi kurang sikit.huhuhu



Nak tak nak rambut kena gunting gak. Dah menutupi mata dan telinga. Nampak dia pun rimas.



Akhirnya tobek kiri.. tobek kanan.. belakang tinggalkan jambul kat depan. Hehehe
amacam?? hensem kan hakimi sekarang...mihmihmih

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
Farhain Azmi
AUTHOR
7/13/2015 8:18 AM delete

hensem hakimi.. baju raya tahun ni bpe psg kimi?

Reply
avatar
eima
AUTHOR
7/13/2015 8:20 AM delete

comey .. gunting kedai ke gunting sendiri ni

Reply
avatar
7/13/2015 8:56 AM delete

hihi comel je..
slmt hari raya jijah =)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
7/13/2015 9:18 AM delete

budak2 jijah..abg haikal dulu pun mcm tue..nangis mcm kena pukul..

Reply
avatar
Syira Lokman
AUTHOR
7/13/2015 10:05 AM delete

nak backlink free ? sila tinggalkan link di page BLOG SYIRA LOKMAN :D

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
7/13/2015 11:26 AM delete

kali ni sape yang gunting ? hehe comel nye hakimi!

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
7/13/2015 11:28 AM delete

Hahaha...kimi ni bt lawak plak dia kan.nk gunting rambut pon mcm kena dera.adehhh....

Reply
avatar
7/13/2015 1:08 PM delete

Hahahaha comel. tak susah ke nak potong rambut dia. budak kan tak reti diam! :) hehehe

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
7/13/2015 1:37 PM delete

Hakimi! pinjam rambut sikit. comel la...adik fayyadh rambut xde nak raya ni. hihi..

Reply
avatar
7/13/2015 5:19 PM delete

hensem dah dia dengan rambut raya ni :)

Reply
avatar
7/14/2015 3:05 PM delete

sepasang baju melayu.dua pasang suar jeans n kemejaa..hee

Reply
avatar
7/14/2015 3:08 PM delete

sangattttt!! susahhh!! sakit jiwa mama..haha

Reply
avatar
7/14/2015 3:09 PM delete

hakimi rambut lebat..ni cepat panjang

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!