Nasi Ayam Penyet Restoran Haji Ihin

12:00:00 PM 9 Comments A+ a-


Dah hujung-hujung pregnancy ni.. teringin pula nak makan Nasi Ayam Penyet. 
kali terakhir makan kat sabah.. 

nasib la cari kat Port Dickson ni ada juga.. lepas mengidam daku.. hehehe

Restoran Haji Ihin
terletak di PD Sunggala Gateaway


Menu yang di sediakan dari bandung Indonesia!


Inilah Set Ayam Kampung Penyet




Ada nasi, ayam penyet, tauhu, tempe, terung sambal, sup 
ayam dah la banyak isi! sambal tak pedas sangat! memang sedappp!!


kalau korang jalan-jalan ke PD boleh la singgah sini..

PD SUNGGALA GATEWAY 
( No 18-G, Jalan PDS 3, PD Sunggala Gateway, Telok Kemang, Port Dickson )


**** eh korang makan apa lunch ni??



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
1/06/2016 12:23 PM delete

mcm sdp juga tgk ni..hihi

Reply
avatar
eima
AUTHOR
1/06/2016 12:23 PM delete

sukanye sedap ni

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
1/07/2016 8:36 AM delete

sedappnya...akak pun suka ayam penyet

Reply
avatar
sya mimie
AUTHOR
1/07/2016 1:39 PM delete

Sdapnya. Pnh mkn skli je nasi aym penyet ni..

Reply
avatar
1/07/2016 9:40 PM delete

Wahhh sedapnye. Jijah dtg mlka nt kne try ayam penyet lamongan taw. Lg superb hehehe

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
1/08/2016 2:39 PM delete

sedapnyaaaa jijahhhhh

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
1/12/2016 1:55 PM delete

menarik!
kalau ke pd boleh la try.
aida skang jarang lunch.
jaga badan.
bekfes & dinner aje.

Reply
avatar
1/27/2016 1:05 AM delete

nampak sedap ni..jadilah tu jijah dapat melepas rasa tekak :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!