Teratak Az: Air dan Elektrik

8:30:00 AM 7 Comments A+ a-


Nak duduk rumah baru kena ada 2 benda penting ini. Elektrik dan Air. Dapat kunci rumah 31 mac. Masa tu meter dan air takde lagi..dia janji dua hari pasang..Ok..sabar menunggu.. selang dua hari air pun masuk.. 

tapi bab elektrik punya angin sikit, kontraktor tu kata elektrik masuk pada minggu lepas (minggu pertama bulan april) tunggu punya tunggu takde juga api.  dah la minggu ni orang grill dan  kabinet dapur nak start buat kerja.. mereka perlukan elektrik.. telefon banyak kali pun alasan yang sama. tunggu orang TNB pasang.. 

ada sesetengah rumah baru, tuan rumah kena buat sendiri kalau nak masuk rumah.. tapi dalam hal ni semua pemaju yang settlekan.. tapi lambat macam ni lah... emmm sakit hati makk!! dah lah mak nak duduk sebelum bulan 5 oii!! bila nak siap nihh!! sobbb~~


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
4/12/2016 9:09 AM delete

Sabaq nooh.. Smga urusan di permudahkan jijah.. =) wahh tahun ni beraya di rumah baru ye =)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
4/12/2016 11:18 AM delete

peliknye ...cam kami dulu dah siap pasang air semua br dpt kunci ....

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/12/2016 2:34 PM delete

alahai sangat kan..
tak pe doa bnyk byk smga dipermudahkan. aamiin

Reply
avatar
Nurul Nadila
AUTHOR
4/13/2016 10:44 AM delete

kadang2 mende camni kite kena push slalu baru dorg buat cepat.tp tu la kita ni pn byk urusan lain nk setelkan.sakit pulak aty kite..hehe

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
4/27/2016 12:16 PM delete

memang sakit jiwa, jijah.
kena sabo jer dgn diorang ni semua :(

Reply
avatar
5/14/2016 6:27 AM delete

Kalau keduanya takde memang susah kan jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!