Dah lama tak sarapan Nasi lemak

8:27:00 AM 3 Comments A+ a-


Assalamualaikum kalian :D

selamat pagi hari yang indah..

daku baru balik keje, malam kedua syif malam tadi..
owah terasa laparnya keje malam!
dah lama daku tak makan nasi lemak pagi-pagi..
rasanya ada lah berbulan-bulan lamanya..
lama kan...
yelah! daku ni susah sangat nak bangun pagi wey!
Ya Allah berat tul mata ni nak bangun pagi hari-hari..
melainkan daku keje pagi jer terpaksa gagahkan diri untuk bangun!
hohoho [anak dara pemalas tul daku ni...teheeee]

lau bangun pon jarang la nak makan pagi
sebab pas makan jer sakit perut!
biasalah usus daku memang terlalu lawas pun...ngeeeee :P

dah-dah...
daku lapar! jom kita sarapan nasi lemak sama-sama



lepas makan daku nak ZzZzzzZzz...
cover balik tak tido malam tadi!
dan untuk malam nanti...

ok tadaaaa....

ZzzzzZzzZzz

:P

p/s : nantikan entry bila daku bangun karang...hehehe

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

3 insan comel komen

Write insan comel komen
Ina
AUTHOR
2/28/2011 8:43 AM delete

lor..lepas makan jgn tido..nanti perut muncit tauuu..he.he..
http://inanazir.blogspot.com

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
2/28/2011 8:47 AM delete

hehehe...tak pe kot...sbb da terlalu kurus ni ina...ngehngehnngeh..

Reply
avatar
2/28/2011 12:44 PM delete

laparnye tengok nasi lemak u! :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!