Tuesday, February 8, 2011

Malam penuh kejiwangan 2


kalian hensem comey sume......

ingat tak Malam penuh kejiwangan sebelum ni dekat entry ini..
dah ingat??
dah layan lum lagu tu...[hehehe]
opsssss...tak pasti pulak yer kalian ni tangkap cinta ke tak...

tak pe...
hari ini malam kita layan lagi Malam penuh kejiwangan 2 pulak k..
nak tak??
nak tak??

lau tak nak xpe...daku layan seorang diri...huhuhu
majuk T_____T


3 lagu lagi

lagu ni selalu daku dan hubby nyanyi setiap kali keluar karoke..memang lagu ni penuh sentimental buat kami berdua..dengan lirik lagu ni lah kami mencurahkan perasaan setulus hati..Hanyalah dia satu yang sangat daku harapkan..sebagai lambang kesucian cinta kami berdua.. Dialah Pertama dan Terakhir ♥cinta 8tahun

Rusty Blade-Pertama dan Terakhir


kemudian beralih lagu dari kumpulan Rusty Blade jugak


lagu ni sangat hebat, kami suatu ketika dulu hubungan pernah di landa badai..penuh dugaan..apabila daku melayan lagu ni, daku betul-betul menangis..pengertian yang sangat-sangat hebat!
["gurau dan senda turut mengisi ruang dan ketika di masa sepi,kepercayaan dan keikhlasan makin menguatkan persahabatan"] antara liriknya..

Rusty Blade- Tiada Lagi Aku



takziah buat Allahyarham Shamrin Fotograf..kehilangan suara yang sangat unik!suara yang mantap! lagu yang sangat sedap dan tak puas di dengar berulang kali! lirik yang sangat best [hatiku sakit tak tertahan lagi, kasih sukarnya begini cinta murni nan sejati kemanakah hala yang akan ku bawa hati sarat luka seribu rindu, dia yang menanti setiaku menunggu tapi kepadanya kau pergi].. sesuai lah untuk orang yang mengalami orang ketiga dengar lagu ni dan hayati..pasti sedih T____T

Fotograf-Luka Seribu Rindu








2 comments:

  1. gila cintan habis..dasattt..louving couple la korang ni..dinaz respect la.....

    ReplyDelete
  2. yezza dinaz!! mmg jiwang teramat-amat ni! hehehe

    alhamdulilah loving...
    mekasih dear :)
    muahhhx....hehee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!