Majlis Pernikahan Norman Hakim dan Memey Suhaiza

8:06:00 PM 13 Comments A+ a-





Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.


Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.


SONY DSC

SONY DSC




SONY DSC

SONY DSC






SONY DSC


SONY DSC

SONY DSC





amboi suke betol Memey ye. -_-

keluarga baru Norman dan Memey bersama anak Abby Abadi




Tahniah di ucapkan kepada kedua pasangan mempelai ini.



more photo will update later ^^




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
Zul Fattah
AUTHOR
9/24/2011 8:15 PM delete

perlu ke semua ni?

Reply
avatar
9/24/2011 8:32 PM delete

cntik x memey????
no coment except jelez..!!!
p/s:done follw here.

Reply
avatar
nadya
AUTHOR
9/24/2011 8:42 PM delete

pergh!!! 24k...

Reply
avatar
bobotAZMI
AUTHOR
9/24/2011 8:51 PM delete

hmm,untunglah mereka disponser.

kalau kite dapat mesti best.HAHA

Reply
avatar
MissViVio
AUTHOR
9/24/2011 9:34 PM delete

hoho..hrap2 lpas ni xde la yg brul2 psal diorg ye.

Reply
avatar
9/24/2011 10:48 PM delete

anak-anak norman dgn abby dtg tak ek? hehe

Reply
avatar
cunndaa
AUTHOR
9/24/2011 10:58 PM delete

anak norman ngn abby kan yg cute dua orang tu? sedih je nampak muka diorang...
sian diorang

Reply
avatar
anisalya
AUTHOR
9/25/2011 4:34 AM delete

harap bahagia la dia orang ni kan...
dah kawen pun. cuma nak tgk jgk persalinan mahal yang ditaja tu.

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
9/25/2011 8:30 AM delete

macam sedih jer anak2 dia

Reply
avatar
noornazuha
AUTHOR
9/25/2011 10:59 AM delete

emmmm..dulu menafikan la sgt2 kan..last2.....emmm doakan yg terbaik kan, nak kata apa lagi....

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
9/25/2011 11:21 AM delete

macam sakit hati je tngok gmbr2 nie. hehe...

Reply
avatar
Jasman
AUTHOR
9/25/2011 2:01 PM delete

seronok la memey dh ada anak...hehe
semoga mereka berbahagia...tingginya hantaranya...6k sudah...haha

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/25/2011 3:02 PM delete

jasman:
dia mane main bawah 10k macam kita ni ha..huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!