Saturday, September 24, 2011

Majlis Pernikahan Norman Hakim dan Memey Suhaiza





Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.


Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.


SONY DSC

SONY DSC




SONY DSC

SONY DSC






SONY DSC


SONY DSC

SONY DSC





amboi suke betol Memey ye. -_-

keluarga baru Norman dan Memey bersama anak Abby Abadi




Tahniah di ucapkan kepada kedua pasangan mempelai ini.



more photo will update later ^^




13 comments:

  1. cntik x memey????
    no coment except jelez..!!!
    p/s:done follw here.

    ReplyDelete
  2. hmm,untunglah mereka disponser.

    kalau kite dapat mesti best.HAHA

    ReplyDelete
  3. hoho..hrap2 lpas ni xde la yg brul2 psal diorg ye.

    ReplyDelete
  4. anak-anak norman dgn abby dtg tak ek? hehe

    ReplyDelete
  5. anak norman ngn abby kan yg cute dua orang tu? sedih je nampak muka diorang...
    sian diorang

    ReplyDelete
  6. harap bahagia la dia orang ni kan...
    dah kawen pun. cuma nak tgk jgk persalinan mahal yang ditaja tu.

    ReplyDelete
  7. macam sedih jer anak2 dia

    ReplyDelete
  8. emmmm..dulu menafikan la sgt2 kan..last2.....emmm doakan yg terbaik kan, nak kata apa lagi....

    ReplyDelete
  9. macam sakit hati je tngok gmbr2 nie. hehe...

    ReplyDelete
  10. seronok la memey dh ada anak...hehe
    semoga mereka berbahagia...tingginya hantaranya...6k sudah...haha

    ReplyDelete
  11. jasman:
    dia mane main bawah 10k macam kita ni ha..huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!