Friday, September 23, 2011

Pra Perkahwinan Memey Suhaiza dan Norman Hakim dari AnnasEaskey


auuuww cak!!


tak tahu la kenapa sejak2 mereka nak kawen ni lagi banyak gambar perkahwinan mereka di tonjolkan. kawen dorang memang banyak dapat sponsor kot. untunglah kan jadi orang popular lebih-lebih lagi pernah mencetuskan gosip panas suatu ketika dulu.


walau ape pon. memey ni dah memang sedia cantik. bertambah cantik lagi dengan gambar pra-perkahwinan yang awesome!



gambar pra perkahwinan memey dan norman




gambar pra perkahwinan memey dan norman


gambar pra perkahwinan memey dan norman


cantik kan memey! oh jelesnyaaaaaa >_<


mari kita doakan agar majlis perkahwinan mereka di permudahkan dan kekal bahagia hingga akhir hayat.


gambar kredit: AnnasEaskey


16 comments:

  1. cantik mmg cantik..
    smg kecantikan luaran seiring dgn kecantikan dalaman juga..

    tp mcm xde seri pengantin je...
    myb belum ade kot...
    heheheee

    ReplyDelete
  2. tiptop sungguh kan,harap berpanjangan..

    ReplyDelete
  3. smoga bkekaln lah rumahtangga norman lpas ni

    ReplyDelete
  4. AWESOME !! like2..ehm cik jijah bila lak?? hehe

    ReplyDelete
  5. cunndaa:
    hahaha opsss pose sana sini xde da seri pengantinnya..hehehe

    ReplyDelete
  6. ms sunsweetz:
    cik jijah tahun depan...tp tak la segempak perkahwenan dorang ni..kalau ada yg sponsor ok sgt2..hehe

    ReplyDelete
  7. rezeki mereka...tp apa perasaan x- wife dia yer..hmmm dunia2.

    ReplyDelete
  8. mahal wedding dorg ni.. harap kekal la sampai bila2..huhu

    ReplyDelete
  9. Dulu tak suka..tp, tgk pic ni... "cantik la memey ni!"

    ReplyDelete
  10. huhu...memang cantekk...dah jodoh dorang...

    ReplyDelete
  11. alahai...jeles lak aku hehee ~_^

    ReplyDelete
  12. dah jodoh mereka..kita doakan yg terbaik..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!