"Saya Tak Mampu Memenuhi Kehendak Semua" - Memey Suhaiza.

3:15:00 PM 5 Comments A+ a-




ikuti temubual dari Memey selepas nikah








Saya Tidak Mampu Memenuhi Kehendak Semua

itulah perkataan yang Memey katakan apabila kisah khalwatnya di hebohkan suatu ketika dulu.

ikutilah temubual eksklusif dari ohbulan!


walau bagaimana pon Memey jagalah rumahtangga baik-baik.
jangan biarkan sejarah berulang kembali.




p/s: lipstik merah giler nak naikkan seri pengantin tapi sayang lah tak nampak pon seri pengantin tu..huhuhu




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

5 insan comel komen

Write insan comel komen
Hana-wonnie
AUTHOR
9/25/2011 4:05 PM delete

suka ayat yg pasal lipstick tu...haha
Memang tak akan pernah nampak serinya dah..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
9/25/2011 4:40 PM delete

betul,tak nampak pun serinya.sebab dia dah biasa makeup tebal kot

Reply
avatar
Hanih Borhan
AUTHOR
9/25/2011 4:54 PM delete

saya bkn peminat memey tp cara dia jwb soalan mmg professional...

apa2kan,doakan yg baik2 je utk siapa2 pun...

wallahualam...

Reply
avatar
9/25/2011 6:07 PM delete

Sy suke dua2 dulu tp skrg da xde perasaan da.. :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/25/2011 7:29 PM delete

hehehe dah biasa mekap tebal kot..bibir merah je yg bernyala2....hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!