Hakimi Dah Pandai Mengesot

5:22:00 PM 28 Comments A+ a-


Anak soleh zulhakimi zaim ni memang bijak..
umur 3bulan dia dah pandai meniarap..
umur 4bulan dia dah mengesot.. tapi mengesot kebelakang la.. hahahaha
sekarang nak masuk 5bulan makin cekap mengesot dan angkat punggung!




macam kat gambar ni dia pusing 360 darjah kat tilam dia tu.. 
bahaya sekarang ni.. kalau dia mengesot ke belakang.. tahu tahu dah sampai ke lantai.. bahaya budak kecik ni kalau tak di pantau!

hai la anak soleh mama..
cepatnya kamu membesar nak...
belum puas mama menikmati setiap perkembangan kamu...


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

28 insan comel komen

Write insan comel komen
mOoN
AUTHOR
2/06/2014 8:09 AM delete

tahniah comel... :) bambamnya hakimi... fully bf ke jijah?

Reply
avatar
adnil linda
AUTHOR
2/06/2014 8:21 AM delete

CikJijah...bile diorg da besar...mule la rase rndu tyme diorg kecik2....

Reply
avatar
cik atie
AUTHOR
2/06/2014 8:30 AM delete

comelnyer diee... hih

Reply
avatar
Ayu azmir
AUTHOR
2/06/2014 8:33 AM delete

da 5 bulan ye... mesti tengah seronok main main dengan die... rindunya nak bau baby.... doakan saya cepat2 dapat baby...

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
2/06/2014 8:45 AM delete

ala omey2 si hakimi ni...sama je pesen dia mcm irfan hahaha

Reply
avatar
shura shushi
AUTHOR
2/06/2014 8:52 AM delete

Anak u kira cepatlah ni, anak i dah 8bulan angkat punggung je, menyiarap tak juga

Reply
avatar
2/06/2014 8:57 AM delete

Kan sekejap je kan dia..Anak akak dah 8 bulan dah kejap je dah nak setahun..

Reply
avatar
2/06/2014 10:22 AM delete

hihi..comel je tgk aksinya.

Reply
avatar
2/06/2014 11:35 AM delete

kena rajin pantau ni jijah..semakin ligat nampaknya tu

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
2/06/2014 12:10 PM delete

salam. wahhh kimi da mula belajar hihi

Reply
avatar
2/06/2014 12:32 PM delete

rajin nya kimi prektis...dah boleh meniarap dah... alhamdulillah....

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
2/06/2014 3:45 PM delete

YEAYYY...SIAP LA MAKNYA HAKIMI.. CEPAT GAK PERKEMBANGAN DIA... TAK SABAR NAK BERJALAN DAH TU, HAHAHA...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/06/2014 5:56 PM delete

yeay. meningkat dari bulan ke bulan.
mama kena pantau selalu tau.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/06/2014 6:01 PM delete

alhamdulillah perkembangan sihat. mama kna hati hati

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
2/06/2014 6:34 PM delete

Comelnya diaaaa ;D

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/06/2014 7:49 PM delete

@mOoN campor dah kak :)

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
2/06/2014 10:39 PM delete

Comelnya kimi :D hehe gambar no. 5 dah macam kena bumping dah. Ni mesti mama jijah yang suruh. Ayokk kimi kena denda XD Ekekeke

Reply
avatar
Emi Amira
AUTHOR
2/06/2014 10:45 PM delete

tgh menerap pn comel

Reply
avatar
Mama Darwiish
AUTHOR
2/06/2014 10:53 PM delete

Ala tomey nye....teringat time darwiish dolu2...

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
2/07/2014 6:52 AM delete

Wah, cepatnya. Teringat time dye baru lahir dulu. Hihi.

Reply
avatar
eima
AUTHOR
2/07/2014 9:45 AM delete

lajunye die .. cepat la perkembangan die ... bagus2 hakimi

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
2/07/2014 10:47 AM delete

hai lah si bambam kimi ni comey betol! angkat2 montot dah teror ye skang? rawrrrr gigit montot die hehe

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
2/07/2014 2:10 PM delete

anak yg bijak n lasak..kena tgk2kan jijah..kimi tgh lasak tuh

Reply
avatar
2/07/2014 8:06 PM delete

Comelnyaa.Xsabar nak tggu anak saya membesar.Boleh main2 dgn dia hehehe

Reply
avatar
Razi ten
AUTHOR
2/09/2014 11:50 AM delete

haha so adorable and cute xD

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/10/2014 5:10 PM delete

jijah, ciksu masukkan jijah dlm bloglist BALQIS

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/10/2014 8:34 PM delete

Barula hero mama jijah..bergerak pantas dan cepat..hahah..pandai dh hakimi ye..cpt2x dpt akal lain plak ye..nnt blari blh men kat luar.eh?! Hihi

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/19/2014 10:01 AM delete

tau2 lepas ni haimi dah ke dapur tengok mama masak.. hihi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!