Playgym Mainan Baru Hakimi

12:20:00 PM 21 Comments A+ a-


Hakimi nak masuk usia 5bulan baru mama dapat belikan playgym..
suka tengok hakimi main dengan mainan gantung-gantung tu..
secara tak langsung melatih perkembangan motor, visual, sentuhan dan rasa..



aktiviti sekarang suka main kaki.. 
sikit lagi nak gigit ibu jari tu..


aippp hakimi.. no no no!

Alhamdulillah hakimi 144hari sudah.. tak lama lagi 5bulan.. 
membesar dengan sihat dan kuat yer nakk!!
mama love u son!!




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
Fiqah
AUTHOR
2/03/2014 12:25 PM delete

Sebijik macam Ammar punya...Tapi Ammar dah bosan dah dengan benda ni..Saya sampai beli mainan gantung2 yang baru supaya dia tak bosan sangat..

Reply
avatar
2/03/2014 12:32 PM delete

geram tgk dia..bilalah dpt jumpa..hihih

Reply
avatar
anamizu
AUTHOR
2/03/2014 12:41 PM delete

ya allah comelnye hakimi ! bambam sgt nih.. geram pulak acik ana nengok ni hehe

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
2/03/2014 1:30 PM delete

Imah suka sangat tengok Hakimi ni sebab comel + tembam. Geram tengok!

Reply
avatar
mama ila
AUTHOR
2/03/2014 2:04 PM delete

seronok nya dia main =)

Reply
avatar
2/03/2014 2:24 PM delete

comelnyaaaa anak jijah !!!! ralik dia main hehe

Reply
avatar
2/03/2014 4:56 PM delete

seronoklah kimi boleh main² sambil baring tu..waa dah nak gigit ibu jari ye kimi..jangan kimi..mama marah tu :p

Reply
avatar
NinaAz
AUTHOR
2/03/2014 6:46 PM delete

comelnya baby :)

Reply
avatar
2/03/2014 8:27 PM delete

Aktif lamkimi nanti...hheee... Nak adik dah ke kimi...

Reply
avatar
2/03/2014 9:25 PM delete

amboii kimi, nak gigit kaki da?..awal lagi ne......xpuas bermanja kang.

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
2/03/2014 10:21 PM delete

Wah, dah boleh main dah. Cute betul Hakimi nie. Muka pun dah macam muka askar saya tengok. Hihi.

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
2/03/2014 11:23 PM delete

kimi nak adik kot.. hahaa. :P comel la kimi ni, jadi anak soleh tau kimi..

mama kimi,
macam mana kisah crush jadi suami? bestnyaaa... Heee.

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
2/04/2014 8:06 AM delete

Wah Hakimi dh de playgym...best la hakimi...

P/s jijah akak dh beli novel wedding breaker lun sblm nih....x review lg..hahaha...jijah nak buku resipi 101 pemanggang ajaib ye...nti akak belikan ye..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
2/04/2014 9:14 AM delete

Aniq punya dah habis sy cabut dah mainannya sebab dia xmo bring dah..besar dah tu kononnya..hehe

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
2/04/2014 9:22 AM delete

irfan pun suka sgt main dgn kaki dia..sikit2 nak angkat kaki dia tu...comel je diorg ni..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2014 10:19 AM delete

@Eza Boom Boom hehe dalam entry2 dulu ada kisah tu..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2014 10:19 AM delete

@Mimi Azirah kak..jijah nak buku tu.. t dah belikan akak bagitahu yer..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/04/2014 5:44 PM delete

comelnya mainan baru kimi ni..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/05/2014 11:57 AM delete

Yeay..dpt mainan baru..hahaha.besar dh hakimi..moga trus sihat ye...

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/05/2014 11:57 AM delete

Yeay..dpt mainan baru..hahaha.besar dh hakimi..moga trus sihat ye...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/06/2014 6:08 PM delete

aolo so sweet.
smga mmbesar sbgai anak soleh.aamiin

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!